Gå til innhold

Oktoberfest 2011 - Epp - 24.2mm f2.8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag lånte jeg DP2 kamera mitt til min 5 år gamle datter. Hun er glad i å ta bilder. Visste ikke at hun skulle utkonkurrere meg angående bilder!

Bildene som dattera mi tok i spoileren under:

Bildene må åpnes for å se ordentlig resultatet.

post-141209-0-08816200-1318353052_thumb.jpg

Hun ble sur for at gutten gikk i veien for bilde hennes. Jeg syns det ble litt kult, jeg...

post-141209-0-73242000-1318353078_thumb.jpg

post-141209-0-30088400-1318353100_thumb.jpg

Hun panorerte etter bilen!

Jeg ble imponert. Hadde vært moro om hun blir interessert i fotografering som hobby etter hvert... ;)

Endret av Epp
Lenke til kommentar

Veiarbeide, ja. Vært mye av det her i det siste også. Og så setter de fra seg så mye rare ting. Bildet ditt er et godt eksempel. Skiver med asfalt. :)

Ja, jeg syns den grabben så så sliten ut der den lå. Et par forbipasserende damer forstod nok ikke helt hvorfor en tulling med to kamera skulle ta bilde av det og klukket godt nedover gata... :D

Lenke til kommentar

Søt. På en skummel måte selvsagt. Han ser litt småirritert ut. Liker nok ikke kameraet ditt. ;)

Alle katter liker å sitte på bordet!

:) tror det er gårdskatten på friluftsgården som vi er nabo til. Hjalp nok ikke med to jenter som skulle ta halen hans.

Man kan da ikke ikke like en DP2 ;):D

Endret av Epp
Lenke til kommentar

Fine pusen og bilde Epp - gjorde seg flott i svart hvitt sto i stil med pusen. Som katt sier di øynene er vell ikke 100% "trust`d" :)

Takker! Tror det katten blir rimelig lei av unger. Så i dag at en toåring løp etter den og skrålte :D

Lenke til kommentar

Dag 7: Det ser ut som om du ser ganske dystert på denne Vikingearven. Monumentalt like fullt.

Slående kontraster i dag 8, her ser man litt av hvilke krefter som bor i svart og hvitt.

Dag 10: Meget truende himmel og grusomt gjørmete for kreaturene. De må føle seg helt på jordet bokstavlig talt.

Dag 1: Her får vi igjen se noe av styrken til s/h ved presentasjonen av grafiske bilder. Likte godt parkeringsoppmerkingen og gjerdet i forgrunnen.

I dag lånte jeg DP2 kamera mitt til min 5 år gamle datter. Hun er glad i å ta bilder. Visste ikke at hun skulle utkonkurrere meg angående bilder!

Du ligger tynt an nå. ;)

Dag 13: Ganske talende for mer enn en by i dette landet...

Dag 14: Det ser ut som om du klarer å lage noe ytterst dystert av det meste. Spørs om jeg i det hele tatt hadde turt meg ut på den perrongen der.

Dag 15: Den katta ser _ikke_ ut til å like situasjonen særlig godt. Bykatt har erfaring nok til å vite hva hun snakker om her.

Dag 15: Pussig. Både at det er jordbaær i oktober, og det faktum at den planten strekker alle armene ut for å grabbe tak i meg og spise meg til kvelds.

Lenke til kommentar

Dag 7: Det ser ut som om du ser ganske dystert på denne Vikingearven. Monumentalt like fullt.

Slående kontraster i dag 8, her ser man litt av hvilke krefter som bor i svart og hvitt.

Dag 10: Meget truende himmel og grusomt gjørmete for kreaturene. De må føle seg helt på jordet bokstavlig talt.

Dag 1: Her får vi igjen se noe av styrken til s/h ved presentasjonen av grafiske bilder. Likte godt parkeringsoppmerkingen og gjerdet i forgrunnen.

Du ligger tynt an nå. ;)

Dag 13: Ganske talende for mer enn en by i dette landet...

Dag 14: Det ser ut som om du klarer å lage noe ytterst dystert av det meste. Spørs om jeg i det hele tatt hadde turt meg ut på den perrongen der.

Dag 15: Den katta ser _ikke_ ut til å like situasjonen særlig godt. Bykatt har erfaring nok til å vite hva hun snakker om her.

Dag 15: Pussig. Både at det er jordbaær i oktober, og det faktum at den planten strekker alle armene ut for å grabbe tak i meg og spise meg til kvelds.

Takker og bukker!

Lenke til kommentar

Dag 9

Under en paraply

Regner horisontalt i dag og første tur ut måtte avbrytes etter en stund i frykt av at kameraene skulle ta kvelden. Venter på at det skal roe seg, men så langt ingen tegn på det...

17 18 av 62 bilder... 45 44 igjen... :ermm: Blir stadig vanskligere...

Synes det er et lyrisk bilde. Når komposisjonen sitter, kan alt være subjekt. Du er i grooven nå, dette går bra!

Lenke til kommentar

Dag 14. - herlig stemning igjen :)

Pusen er pen og med bra fokus, ser ikke helt fornøyd ut. Jordbær er også morsomt, særlig så sent i sesongen.

Takker. Jordbæret var nok mer hvitt enn rødt, men skal ha ære for forsøket ;)

Dag 9

Under en paraply

Regner horisontalt i dag og første tur ut måtte avbrytes etter en stund i frykt av at kameraene skulle ta kvelden. Venter på at det skal roe seg, men så langt ingen tegn på det...

17 18 av 62 bilder... 45 44 igjen... :ermm: Blir stadig vanskligere...

Synes det er et lyrisk bilde. Når komposisjonen sitter, kan alt være subjekt. Du er i grooven nå, dette går bra!

:) Takker. Syns det går enklere å jobbe med det en har tilgjengelig. Jeg mener man kan få til fine bilder om objektet er storslått og interessant, men når man må ut hver dag så blir utfordringa å si muligheten i det som en kan se rundt seg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...