eivind84 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Fin symmetri i det siste bildet! Lenke til kommentar
Epp Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Fin symmetri i det siste bildet! Takker! Lenke til kommentar
Epp Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Dag 6 Blomster i mørket ISO 1600, f/3.2, 1/40 I dag kom jeg meg ikke ut før det var så og si mørkt pga plaskregn. Så det ble et nytt eksperiment i dag. Gleder meg til helga og kunne ta i godt lys. Endret 6. oktober 2011 av Epp Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Blir skremmende fort mørkt nå ja. Ganske så vellykket eksperiment, ville kanskje kuttet noe på venstre side? På den annen side, dette bryter jo med flere andre "normer", så hvorfor ikke. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Blir skremmende fort mørkt nå ja. Ganske så vellykket eksperiment, ville kanskje kuttet noe på venstre side? På den annen side, dette bryter jo med flere andre "normer", så hvorfor ikke. Takker. Ja, komposisjonen er med vilje utenfor norm Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Synes ikke komposisjonen var så gal jeg. De mørke detaljene danner en slags diagonal. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Synes ikke komposisjonen var så gal jeg. De mørke detaljene danner en slags diagonal. Ja enig i det. Det jeg tenkte på var at jeg plasserte de lyse områdene meget langt ut. lengre enn det som man vanligvis ville gjort. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Fikk meg en støkk i dag morgen. Hadde tenkt å ta et bilde, men kamera responderte ikke etter at det var slått på. Slo det av og på, men fortsatt samme resultat. Tok deretter ut minnekort og batteri. Da jeg prøvde på nytt etter å ha satt dem inn virket kamera. Phew... Gikk noen tanker om aldri mer ut i regnvær i mellomtiden dog... Endret 7. oktober 2011 av Epp Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Blir aldri galt med en sort/hvit fest. Kranen og blomsten (Dag 6) er foreløpige favoritter. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Blir aldri galt med en sort/hvit fest. Kranen og blomsten (Dag 6) er foreløpige favoritter. Takker for det! Har funnet ut at jeg blir i Bergen siste uka i oktober. Så tar gjerne i mot tips til hvor man kan dra på litt fotosafarie der oppe. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Dag 7 Vikingearven ISO 800, f/2.8, 1/50 Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Kult å se sverdene fra en litt annen vinkel enn det som er typisk. De gjør seg også bra i sort/hvitt. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Kult å se sverdene fra en litt annen vinkel enn det som er typisk. De gjør seg også bra i sort/hvitt. Takker! Var ei anna fotograf der som hadde inntatt den siden av sverdene Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Enig, det var et tøft bilde av sverdene. De ser mektige og tidløse ut, de står veldig solid mot himmelen. Synes også forrige bilde har en fin balanse – på mørk kontorskjerm så jeg nesten ingenting på venstre side, men hjemme ble det bedre! Lenke til kommentar
Epp Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Dag 8 Eg elskar hausten ISO 400, f/2.8, 1/30 Lenke til kommentar
Epp Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Dag 9 Under en paraply ISO 800, f/5, 1/125 Regner horisontalt i dag og første tur ut måtte avbrytes etter en stund i frykt av at kameraene skulle ta kvelden. Venter på at det skal roe seg, men så langt ingen tegn på det... 17 18 av 62 bilder... 45 44 igjen... Blir stadig vanskligere... Endret 9. oktober 2011 av Epp Lenke til kommentar
Epp Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Dag 10 Ignored by oxes! ISO 800, f/5.6, 6 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Morsomt hjerte du har funnet på 8. Dagens var ganske festlig og den dramatiske himmelen i bakgrunnen gjør at jeg lurer på hva i all verden som foregår her Lenke til kommentar
Epp Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Morsomt hjerte du har funnet på 8. Dagens var ganske festlig og den dramatiske himmelen i bakgrunnen gjør at jeg lurer på hva i all verden som foregår her Takker! Ble nok et bilde i mørket. Jeg klarer bare ikke å komme meg ut i tide. I dag hadde jeg glemt kamera på jobben, så jeg kjørte for å hente det. Kom frem og oppdaget jeg hadde glemt adgangskortet... Hjem etter adgangskortet (kona var :nei2: ), hente kamera, kjørte litt rundt for å se etter noe å ta bilde av og så var det mørkt... Ja, ja det blir nok verre før det blir verre Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ble jo kult resultat allikevel, litt forundret over at du fikk stjerner på lysene bak der allerede på f/5.6, trodde man trengte mindre blender enn det. Får ta med stativet ut en kveld å prøve skjønner jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå