Gå til innhold

Oktoberfest 2011 - Epp - 24.2mm f2.8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dag 6

Blomster i mørket

post-141209-0-15070200-1317932428_thumb.jpg

ISO 1600, f/3.2, 1/40

I dag kom jeg meg ikke ut før det var så og si mørkt pga plaskregn. Så det ble et nytt eksperiment i dag. Gleder meg til helga og kunne ta i godt lys.

Endret av Epp
Lenke til kommentar

Blir skremmende fort mørkt nå ja. Ganske så vellykket eksperiment, ville kanskje kuttet noe på venstre side? På den annen side, dette bryter jo med flere andre "normer", så hvorfor ikke.

Takker. Ja, komposisjonen er med vilje utenfor norm :)

Lenke til kommentar

Synes ikke komposisjonen var så gal jeg. De mørke detaljene danner en slags diagonal.

Ja enig i det. Det jeg tenkte på var at jeg plasserte de lyse områdene meget langt ut. lengre enn det som man vanligvis ville gjort. :)

Lenke til kommentar

Fikk meg en støkk i dag morgen. Hadde tenkt å ta et bilde, men kamera responderte ikke etter at det var slått på. Slo det av og på, men fortsatt samme resultat. Tok deretter ut minnekort og batteri. Da jeg prøvde på nytt etter å ha satt dem inn virket kamera. Phew... Gikk noen tanker om aldri mer ut i regnvær i mellomtiden dog...

Endret av Epp
Lenke til kommentar

Blir aldri galt med en sort/hvit fest. Kranen og blomsten (Dag 6) er foreløpige favoritter.

:) Takker for det!

Har funnet ut at jeg blir i Bergen siste uka i oktober. Så tar gjerne i mot tips til hvor man kan dra på litt fotosafarie der oppe.

Lenke til kommentar

Dag 9

Under en paraply

post-141209-0-16612300-1318166984_thumb.jpg

ISO 800, f/5, 1/125

Regner horisontalt i dag og første tur ut måtte avbrytes etter en stund i frykt av at kameraene skulle ta kvelden. Venter på at det skal roe seg, men så langt ingen tegn på det...

17 18 av 62 bilder... 45 44 igjen... :ermm: Blir stadig vanskligere...

Endret av Epp
Lenke til kommentar

Morsomt hjerte du har funnet på 8. :)

Dagens var ganske festlig og den dramatiske himmelen i bakgrunnen gjør at jeg lurer på hva i all verden som foregår her :)

Takker! Ble nok et bilde i mørket. Jeg klarer bare ikke å komme meg ut i tide. I dag hadde jeg glemt kamera på jobben, så jeg kjørte for å hente det. Kom frem og oppdaget jeg hadde glemt adgangskortet... :wallbash: Hjem etter adgangskortet :whistle: (kona var :nei2: ), hente kamera, kjørte litt rundt for å se etter noe å ta bilde av og så var det mørkt... :huh:

Ja, ja det blir nok verre før det blir verre ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...