boffeeen Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Bruker: Boffeeen Deltakernivå: Hardcore (film/analogt) Ustyr: Leica Summicron 50mm og et Leica M2 Fremkaller filmene i helgene, scanner og legger opp sju bilder tidlig i uka. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Litt problemer kan man få når man driver med analogfoto. Jeg har bare fått fremkalt en film fordi jeg hadde mye mindre fix en jeg trodde, og klarte å søle ut litt i tillegg. Her kommet bildene fra første rull, første til tredje oktober: 1. oktober: Grå og kjedelig dag. Sto opp seint, og tok kun dette bildet hele den dagen. Røyken by hanskristoffer, on Flickr 2. oktober: Hadde bursdag den 30. september, så litt nær familie samlet seg. Home by hanskristoffer, on Flickr 3. oktober Står som vanlig opp sent. Bildet er tatt på vei hjem fra jobb (regnskapsfører og altmuligmann på gården til faren min). Røyken by hanskristoffer, on Flickr Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Du kommer sent men godt. Du har virkelgi fanget den sure oktoberstemningen* i #1. *) Som vi kan ha enkelte oktoberdager. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Har fått fremkalt to ruller til (er som regel bare det jeg rekker på en runde), og er derfor litt nærmere å ha postet alle bildene jeg har tatt. Jeg kan ikke garantere at alle bildene er tatt eksakt den datoen bildet står under, men jeg vet at alle bildene er fra forskjellige dager. 4. oktober Røyken by hanskristoffer, on Flickr 5. oktober Røyken by hanskristoffer, on Flickr 6. oktober Røyken by hanskristoffer, on Flickr 7. oktober Røyken by hanskristoffer, on Flickr 8. oktober Røyken by hanskristoffer, on Flickr 9. oktober Oslo by hanskristoffer, on Flickr 10. oktober Oslo by hanskristoffer, on Flickr 11. oktober Oslo by hanskristoffer, on Flickr 12. oktober Oslo by hanskristoffer, on Flickr 13. oktober Oslo by hanskristoffer, on Flickr 14. oktober Oslo by hanskristoffer, on Flickr 15. oktober Mom and grandma by hanskristoffer, on Flickr 16. oktober Scan-111023-0008 by hanskristoffer, on Flickr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå