DiscoKetchup Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 26. oktober. Ettermiddagssola lyste endelig over kanalene og de vakre trærne (og de vakre innbyggerne), og jeg hadde god tid. Så da feirer jeg og går for høylys! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Det er noe som sier meg at du ikke er i Norge for tiden Lukter Nederland; Amsterdam? Unasett, mange fine s/h skildringer derfra. Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Det er noe som sier meg at du ikke er i Norge for tiden Lukter Nederland; Amsterdam? Unasett, mange fine s/h skildringer derfra. Takk! Jepp, Amsterdam. :!: Kom hjem fra seminar natt til i går, og henger litt etter på redigeringssiden. Men fikk tatt bilder! Endret 28. oktober 2011 av DiscoKetchup Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 27. oktober: tilbake i Oslo, og landskapet i Groruddalen. Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 28. oktober: Besøkte en gammel venn. Den var blitt mer pjuskete i løpet av måneden, og det rant for mye vann nedover fjellveggen til at jeg kunne få til samme overflate som tidligere. Men det var et hyggelig gjensyn, bevares. Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 OK – Jeg skulle være ordentlig nøye, få bra med dybdeskarphet, puste litt, klarne hjernen… og så kom det to politihester. Bildene jeg tok etterpå hadde ikke den samme effekten. Sånn er street photography! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Absolutt rett sted til rett tid. Hva var det med rammen? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Gudene vet hva det med rammen er for noe. Men det fungerte Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Absolutt rett sted til rett tid. Hva var det med rammen? Kult at du spør Jeg har et fotografi i en bok, Portrait on a Sand Dune, tatt av Ueda Shoji i 1950. Det har en helt annen psykologisk dybde, men jeg fikk lyst til å eksperimentere med rammer i bildet. Helst skulle jeg hatt med en lovely assistant, men denne dagen ble det jeg som holdt rammen selv. Det gikk mange turister på Rådhusbrygga, og jeg tror jeg må få med en av dem som rammeholder! Uansett, jeg er litt var for å kopiere fra bøker, så jeg fant en liten kopi av Uedas bilde i noens blogg (min utgave er kvadratisk). Det finnes også et halvveis kjent fotografi av et skip i en ramme, men har helt jernteppe nå… Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Gudene vet hva det med rammen er for noe. Men det fungerte Kult at du synes det og jeg digger den direkte skrivestilen din! Jeg ble glad da jeg fanget øyeblikket. Usikker på om det ville vært bedre om jeg fikk rammen skarp også; uansett, jeg har lært at det ofte lønner seg å bare late som ting ble som jeg intenderte, ferdig med det. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Interessant. Slike inspirasjonskilder liker jeg. Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Bilde 30. Spennende lys i dag, men jeg konsentrerte meg om hjemmeting. Da passet det bra å utforske kjelleren. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Det med politihestene var jo knall! Kreativt og artig Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Det med politihestene var jo knall! Kreativt og artig Henger meg på Jan R. Inspirerende. Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Det med politihestene var jo knall! Kreativt og artig Takk så mye! Det med politihestene var jo knall! Kreativt og artig Henger meg på Jan R. Inspirerende. Takk igjen! Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) 31. oktober: Aftenstemning i Groruddalen. Og solen gikk ned over Oktoberfest 2011… Runner-up: Morgenstemning i Groruddalen (nederst). [Edit: Jeg lover å lære hvordan jeg skal skjule alternative bilder til neste gang. Mea culpa!] Endret 31. oktober 2011 av DiscoKetchup Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Synes begge bildene har fine kvaliteter, det første gir en sånn mørk Øst-Europa assosiasjon, med piperøyk og dysterhet. Bra avslutning! Lenke til kommentar
Epp Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 26. var meget bra. Meget bra valg av etterbehandling også Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Flott Oktoberfest! Det med rammen var knall! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Mye bra i denne festen, du er bra på S/H. Artig med mange bilder fra nabolaget mitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå