tomsi42 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Likte 19. spesielt bra, topp kontrast og fine detaljer! Kan si meg enig i det. Fin struktur i dagens - 20. Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Likte 19. spesielt bra, topp kontrast og fine detaljer! Takk! Det er mye flott å hente i/på gamle bygårder. Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Likte 19. spesielt bra, topp kontrast og fine detaljer! Kan si meg enig i det. Fin struktur i dagens - 20. Takk for det! Sverre Fehn sa en gang noe sånt som at betong er vakkert, det er som væske frosset i tid. Jeg har i grunnen alltid vært forutinntatt mot betong, men prøver å være ydmyk og finne det estetiske der og. Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Dagens… Det har nå offisielt gått tre uker. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Veldig mange gode med vellykket svart/hvit-behandling. En veldig flott og inspirerende tråd for fremtidige fester. Skal jeg trekke frem en favoitt må det blir det første bildet. Mystisk Endret 21. oktober 2011 av Andreasfe Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Veldig mange gode med vellykket svart/hvit-behandling. En veldig flott og inspirerende tråd for fremtidige fester. Skal jeg trekke frem en favoitt må det blir det første bildet. Mystisk Hjertelig takk for motiverende ord! Jeg fikk et OK bilde i dag – selv om å fotografere med liten tid er usunt for selvfølelsen – men rekker ikke å konvertere før på søndag. God helg rundtomkring. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Likte bilde 19 og 20. De ble meget bra! Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Flott bilde her i s/v samt fin speiling av lys i elva. Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Likte bilde 19 og 20. De ble meget bra! Tusen takk! Flott bilde her i s/v samt fin speiling av lys i elva. Hjertelig takk! Gode råd var dyre – hadde ikke med meg stativ, og var avhengig av bildestabilisering og flaks. Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Bilde 22 (lørdagens): Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Siste her var dystert og trykkende. Det liker jeg! Bra komp og sorthvitt konvertering. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Enig med KSunhill, gjelder de 2 siste bildene faktisk, mørke og trykkende. Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Siste her var dystert og trykkende. Det liker jeg! Bra komp og sorthvitt konvertering. Tusen takk! Enig med KSunhill, gjelder de 2 siste bildene faktisk, mørke og trykkende. Tusen takk! Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) …og her er søndagens. Mye "korn" – svart/hvitt kan være en fin måte å leve med digital støy på. Blir uten min slitne, gamle Elements et par dager, så det kommer en samlepostering i midten av uka. [Edit: Jeg mener selvsagt pålitelige, mye-for-pengene Elements. Men antakelig på tide å oppgradere; har testet Aperture så langt. Har egentlig forsøkt å fokusere på selve fotograferingen en god stund.] Endret 27. oktober 2011 av DiscoKetchup Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 24. oktober: Hvor er nå dette? Da er det på tide å poste igjen. Full åpenhet: Dette fotografiet er noe beskåret for å få unna sjenerende lys på venstre kant. Jeg satte kameraet på et ministativ i gata, og var vel for litt ør etter flyreisen til å kompe optimalt. Men uansett, for en by… Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Flott by ja. Og et flott stemningsbilde. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Bra stemning i det siste her! Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Rmatt: Hjertelig takk! KSunhill: Ditto! Bilde fra 25. oktober: OK, en regntung dag. På dette bildet, som jeg ellers likte godt, hadde jeg ikke klart å holde horisonten rett under paraplyen, så for andre dag går jeg imot mine forsetter… Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Likte også dette. Flott bilde. Syns ikke horisonten var plagsom skeiv Endret 27. oktober 2011 av Rmatt Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Likte også dette. Flott bilde. Syns ikke horisonten var plagsom skeiv Takk for det Jeg mente, jeg har rettet det ørlite opp, hvilket jeg hadde lovet at jeg ikke skulle gjøre denne måneden. På den andre siden trodde jeg ikke jeg kom til å stå under en paraply i Amsterdam i pausene mellom jobbkurs heller… Men da stoler jeg på at den er rett nå, i hvert fall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå