Gå til innhold

Oktoberfest 2011 – DiscoKetchup – 25mm f/1.4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte 19. spesielt bra, topp kontrast og fine detaljer!

Kan si meg enig i det.

Fin struktur i dagens - 20.

Takk for det! Sverre Fehn sa en gang noe sånt som at betong er vakkert, det er som væske frosset i tid. Jeg har i grunnen alltid vært forutinntatt mot betong, men prøver å være ydmyk og finne det estetiske der og.

Lenke til kommentar

Veldig mange gode med vellykket svart/hvit-behandling. En veldig flott og inspirerende tråd for fremtidige fester.

Skal jeg trekke frem en favoitt må det blir det første bildet. Mystisk :)

Hjertelig takk for motiverende ord! Jeg fikk et OK bilde i dag – selv om å fotografere med liten tid er usunt for selvfølelsen – men rekker ikke å konvertere før på søndag. God helg rundtomkring.

Lenke til kommentar

…og her er søndagens. Mye "korn" – svart/hvitt kan være en fin måte å leve med digital støy på. :)

Blir uten min slitne, gamle Elements et par dager, så det kommer en samlepostering i midten av uka.

[Edit: Jeg mener selvsagt pålitelige, mye-for-pengene Elements. Men antakelig på tide å oppgradere; har testet Aperture så langt. Har egentlig forsøkt å fokusere på selve fotograferingen en god stund.]

post-261008-0-89511500-1319435915_thumb.jpg

Endret av DiscoKetchup
Lenke til kommentar

24. oktober: Hvor er nå dette?

Da er det på tide å poste igjen. Full åpenhet: Dette fotografiet er noe beskåret for å få unna sjenerende lys på venstre kant. Jeg satte kameraet på et ministativ i gata, og var vel for litt ør etter flyreisen til å kompe optimalt. Men uansett, for en by…

post-261008-0-20830700-1319746372_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Likte også dette. Flott bilde. Syns ikke horisonten var plagsom skeiv :)

Takk for det :) Jeg mente, jeg har rettet det ørlite opp, hvilket jeg hadde lovet at jeg ikke skulle gjøre denne måneden. På den andre siden trodde jeg ikke jeg kom til å stå under en paraply i Amsterdam i pausene mellom jobbkurs heller…

Men da stoler jeg på at den er rett nå, i hvert fall! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...