Jan R. Halvorsen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Dagens får meg til å tenke på en norsk gammel film i sort-hvitt med Henki Kolstad. Han komponerer en sang på bakgrunn av fuglenes plassering på strømlinjene. Veldig sjarmerende film, veldig sjarmerende bilde! Den tenkte faktisk jeg også på Artig bilde ja. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Meget fint skutt dagens! Duer tror jeg.. Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Meget fint skutt dagens! Duer tror jeg.. Takk! Duer indeed – er det noe det er mye av her i by'n… Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 11. oktober; bare 2/3 av måneden igjen… Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 De to siste er veldig bra. På det siste er det jo den lille svingen som "gjør" hele bildet, hadde vært kjedelig med bare en rett linje. Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 De to siste er veldig bra. På det siste er det jo den lille svingen som "gjør" hele bildet, hadde vært kjedelig med bare en rett linje. Tusen takk! Jeg er glad for at ingeniørene ikke bare sprengte seg rett fram. Jeg så egentlig for meg dette bildet i sterkt motlys, men det ble finere med jevn, behagelig morgenhimmel som belysning. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Her var det mange flotte bilder. Likte toneomfanget spesielt godt på bildene hvor strømmastene var med. Har forresten drømt om å ta et slikt "Pip" bilde selv, men har ikke funnet en passende anledning enda. Mmmm. Liker. Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Mange fine bilder, med gode svart/hvit konverteringer. Strømmast den 7. er en favoritt med tøft lys øverst i masta. 10. og 11. også bra! Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Mandag, 10. oktober: "Pip" Finfint! Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Her var det mange flotte bilder. Likte toneomfanget spesielt godt på bildene hvor strømmastene var med. Har forresten drømt om å ta et slikt "Pip" bilde selv, men har ikke funnet en passende anledning enda. Mmmm. Liker. Tusen takk! Jeg følte jeg hadde flaks; de satt veldig fint innenfor rammen, men jeg merket at de var litt vare. Det høres ut som du er klar når øyeblikket er der i alle fall, og jeg må si en glitrende oktoberserie på gang! Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Mange fine bilder, med gode svart/hvit konverteringer. Strømmast den 7. er en favoritt med tøft lys øverst i masta. 10. og 11. også bra! Takk! Veldig glad jeg fikk ettermiddagssola i toppen av masta. Mandag, 10. oktober: "Pip" Finfint! Takk! Lenke til kommentar
mulum Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Likte veldig god "pip", gir assosiasjoner til Pixars "Birds". Og hvordan jernbanesporet snirkler seg gjennom bildet. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jernbanen var bra skutt! Flotte linjer gjennom hele bildet! Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Likte veldig god "pip", gir assosiasjoner til Pixars "Birds". Og hvordan jernbanesporet snirkler seg gjennom bildet. Tusen takk! Jernbanen var bra skutt! Flotte linjer gjennom hele bildet! Takk igjen! Jernbanesvinger kan ha noe organisk ved seg. Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 12. oktober: jeg tok en uvant vei til jobben og fant et lite stykke urbant landskap. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Det gjør seg med litt urbant landskap. Jeg tror jeg ville ha kuttet litt i bunn, dog. Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Det gjør seg med litt urbant landskap. Jeg tror jeg ville ha kuttet litt i bunn, dog. Takk – ser at det vil funke. Liker sånne innspill – skjerper komposisjonen! Endret 13. oktober 2011 av DiscoKetchup Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Full dag, gode råd dyre. Men på vei til bussen fant jeg en kvist… Kvist-info: den er ca 20 cm høy.] Endret 14. oktober 2011 av DiscoKetchup Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 14. oktober, og bilde 14. Begynner å bli usikker på om jeg klarer å holde takten oppe. Og jeg trøster meg med noe som jeg leste i denne utfordringen: Hvert bilde kan ikke være et mesterverk/blinkskudd/perfekt etc. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 14 synes jeg ble bra! Fine skygger fra trærne, og syklisten ble . over ien. Hold takten oppe. Det klarer du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå