Gå til innhold

Oktoberfest 2011 – DiscoKetchup – 25mm f/1.4


Anbefalte innlegg

Da kommer femte bildet. Merker at hverdagen tar meg igjen nå, vanskeligere å finne tid. Jeg skal prøve å gå for motiver jeg har i tankene allerede, så går det smidigere :) Tilbake til naturen… Det er helt utrolig ute akkurat nå. Planter skriker ut i farger før kulda kommer for fullt. En uimotståelig utfordring å omsette det i svart/hvitt!

post-261008-0-47516900-1317837191_thumb.jpg

Endret av DiscoKetchup
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

7. oktober, 7. bilde – Puh! Noe jeg av en eller annen grunn fascineres av: kraftlinjer. Særlig med gamle master som dette, som jeg var overrasket over å finne i Oslo. Og i ettermiddag samarbeidet været.

 

Fint bilde. Jeg likte linjene veldig godt. Og veldig fint i sort/hvitt.

Takk! Det er noe mystisk som skjer når linjene "stemmer".

Lenke til kommentar

Fint bilde. Jeg likte linjene veldig godt. Og veldig fint i sort/hvitt.

 

Ja og himmelen ble veldig fin også. :thumbs:

Takker! Om å gjøre å holde tilbake så det ikke blir helt skrekkfilm i himmelen – men jeg digger dramatiske skyer. Det var for øvrig sent på ettermiddagen, og jeg fikk så vidt med sollys på toppen av masten.

Lenke til kommentar

Gjennomgående knalle bilder! #5 er muligens favoritten.

Tusen takk! Angående nummer fem: Fjellveggen hadde begynt å tørke opp og ble alt for lys og pregløs ved siden av det våte feltet som planten vokste over. Jeg måtte hjem og hente sprayflaske for å få alt vått igjen. Det kjørte mange biler bak meg og jeg så vel ut som en temmelig mislykket tagger der jeg sto med en gammel stylingflaske. Men det var verdt det. :)

 

Dagens får meg til å tenke på en norsk gammel film i sort-hvitt med Henki Kolstad. Han komponerer en sang på bakgrunn av fuglenes plassering på strømlinjene.

 

Veldig sjarmerende film, veldig sjarmerende bilde!

Takk! Jeg skal finne fram til filmen. Henki Kolstad holdt stilen til det siste. Takk for komplimentet også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...