DiscoKetchup Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Da kommer femte bildet. Merker at hverdagen tar meg igjen nå, vanskeligere å finne tid. Jeg skal prøve å gå for motiver jeg har i tankene allerede, så går det smidigere Tilbake til naturen… Det er helt utrolig ute akkurat nå. Planter skriker ut i farger før kulda kommer for fullt. En uimotståelig utfordring å omsette det i svart/hvitt! Endret 5. oktober 2011 av DiscoKetchup Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Dag nummer 6 – ny motivtype. Endret 6. oktober 2011 av DiscoKetchup Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Det er tydelig at her trengs ikke fler farger enn sort og hvitt. Liker godt stemningen i #2. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 #5 var utrolig bra. Jeg prøver automatisk å forestille meg hvordan det ser ut i farger. Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Det er tydelig at her trengs ikke fler farger enn sort og hvitt. Liker godt stemningen i #2. Tusen takk! Jeg kan vel innrømme at jeg ofte er ute etter stemninger, ja. Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 #5 var utrolig bra. Jeg prøver automatisk å forestille meg hvordan det ser ut i farger. Tusen takk! Jeg tar det som et tegn på suksess. Det er spennende nå som disse "veggplantene" går fra grønt til rødt – blir mange nyanser å leke med. Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 7. oktober, 7. bilde – Puh! Noe jeg av en eller annen grunn fascineres av: kraftlinjer. Særlig med gamle master som dette, som jeg var overrasket over å finne i Oslo. Og i ettermiddag samarbeidet været. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 7. oktober, 7. bilde – Puh! Noe jeg av en eller annen grunn fascineres av: kraftlinjer. Særlig med gamle master som dette, som jeg var overrasket over å finne i Oslo. Og i ettermiddag samarbeidet været. Fint bilde. Jeg likte linjene veldig godt. Og veldig fint i sort/hvitt. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Fint bilde. Jeg likte linjene veldig godt. Og veldig fint i sort/hvitt. Ja og himmelen ble veldig fin også. Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 7. oktober, 7. bilde – Puh! Noe jeg av en eller annen grunn fascineres av: kraftlinjer. Særlig med gamle master som dette, som jeg var overrasket over å finne i Oslo. Og i ettermiddag samarbeidet været. Fint bilde. Jeg likte linjene veldig godt. Og veldig fint i sort/hvitt. Takk! Det er noe mystisk som skjer når linjene "stemmer". Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Fint bilde. Jeg likte linjene veldig godt. Og veldig fint i sort/hvitt. Ja og himmelen ble veldig fin også. Takker! Om å gjøre å holde tilbake så det ikke blir helt skrekkfilm i himmelen – men jeg digger dramatiske skyer. Det var for øvrig sent på ettermiddagen, og jeg fikk så vidt med sollys på toppen av masten. Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Bilde 8: Beveget meg i samme landskap. Fortsatt god helg til alle, og fortsatt god fotojakt! Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) 9. oktober: En gravemaskin! Hmm, den føles ikke helt vannrett – selv om jeg tror det er maskinen som står skjevt. Uansett, jeg har nå lovet at jeg ikke skal beskjære… Endret 9. oktober 2011 av DiscoKetchup Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Mandag, 10. oktober: "Pip" 1 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Mye fine linjer og bra s/h! Dagens var ganske morsom, bra skutt Lenke til kommentar
Epp Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Mye fine linjer og bra s/h! Dagens var ganske morsom, bra skutt Henger meg på denne Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Gjennomgående knalle bilder! #5 er muligens favoritten. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Dagens får meg til å tenke på en norsk gammel film i sort-hvitt med Henki Kolstad. Han komponerer en sang på bakgrunn av fuglenes plassering på strømlinjene. Veldig sjarmerende film, veldig sjarmerende bilde! Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Mye fine linjer og bra s/h! Dagens var ganske morsom, bra skutt Henger meg på denne Takk! Synes fuglene samarbeidet fint. Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Gjennomgående knalle bilder! #5 er muligens favoritten. Tusen takk! Angående nummer fem: Fjellveggen hadde begynt å tørke opp og ble alt for lys og pregløs ved siden av det våte feltet som planten vokste over. Jeg måtte hjem og hente sprayflaske for å få alt vått igjen. Det kjørte mange biler bak meg og jeg så vel ut som en temmelig mislykket tagger der jeg sto med en gammel stylingflaske. Men det var verdt det. Dagens får meg til å tenke på en norsk gammel film i sort-hvitt med Henki Kolstad. Han komponerer en sang på bakgrunn av fuglenes plassering på strømlinjene. Veldig sjarmerende film, veldig sjarmerende bilde! Takk! Jeg skal finne fram til filmen. Henki Kolstad holdt stilen til det siste. Takk for komplimentet også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå