Gå til innhold

Oktoberfest 2011 - Epp - 50mm f1.4

Anbefalte innlegg

Black rain var ikke bare litt dystert, det var superdystert.

Hva denne såkalte traktoren er aner jeg ikke. Lamborghini var jo opprinnelig en traktorprodusent, og benytter okseemblem. Men det ser ikke slik ut.

Neida, dette er en Kubota traktor :) Dvs det var en traktor, nå er den lekestativ.

Endret av Epp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker veldig godt stemningen du har fått til på black rain, således også dagens. Kan vel ikke si at dystert er flott, men det er noe vakkert med det.

Takk for tilbakemeldinga!

Av og til lønner det seg å ha et kamera som er elendig på høy ISO ;) Men ja, det er morsomt å eksperimentere med stemninger og selv om det ikke er lett, så er det noe jeg ønsker å utforske videre. Ble litt inspirert fra to gamle Black+White Photography magasiner. Der var det to forskjellige fotografer som brukte kamera til å få til noen fantastiske stemninger i bildene. Helt forskjellig metoder og tilsnitt.

Lenke til kommentar

Dag 6

Kaktusgress

post-141209-0-74354000-1317932733_thumb.jpg

ISO 200, f/3.2, 1/80

Var helt mørkt da det var tid for å ta frem 50mm ute. Ikke sjans å få til noen bilder da jeg ikke hadde stativ med. Så det ble en nødløsning innendørs i dag.

Endret av Epp
Lenke til kommentar

Sort/hvitt her også :thumbup:

Black rain er akkurat så dyster den bør være. Nesten så jeg vurdere en liten høst-depresjon i syympati ;)

hehehe håper ikke jeg kickstarter vinterdepresjonen til folk ;) Men når man går på jobb i full solskinn og 3 timer etterpå så regner og blåser det, så er det ikke videre enkelt å være en frittgående friluftsfotograf. Man blir fort burhøns... ;) Takk for tilbakemelding!

Lenke til kommentar

Bilde 5 var veldig flott. Flott komposisjo og veldig fin stemning i bilde! Likte også dagens, men vet ikke helt om de uskarpe steinene i nerkant passet. De forstyret litt.

Takker! Hmm, må sjekke i morgen om jeg har et bilde uten steinene for å sammenligne.

Lenke til kommentar

Dagens var interessant. Nydelig lys og flott med bakgrunnen som forsvinner i mørke.

Takker! Det var endelig sol i Stavanger i dag. :w00t: Men så kommer ruskeværet igjen i morgen meldes det :ermm: Så langt har det blitt en del turer med kamera og paraply...

Angående bilde i går, så hadde jeg et bilde med en annen vinkel, men det var ikke så spennende og jeg syns steinen i forgrunnen gir en dybde i bilde som manglet på det andre. :)

Endret av Epp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...