Epp Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Bruker: Epp Objektiv: Nikkor AF-S 50mm f1.4 Utstyr: Nikon D40, stativ, blits (om nødvendig) Deltakernivå: Kandidat Annet: Sort-hvitt Lenke til kommentar
Epp Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Dag 1 ISO 200, f/4.0, 1/2500 Da var vi igang. Jeg må nok lære meg Bibble betraktelig bedre på denne utfordringen. Endret 2. oktober 2011 av Epp 2 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ser nesten ut som en eldre japansk tegning. Svært stilrent, har du gjort noe spesielt i etterbehandlingen her? Lenke til kommentar
Epp Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Ser nesten ut som en eldre japansk tegning. Svært stilrent, har du gjort noe spesielt i etterbehandlingen her? Nei, egentlig ikke. Jeg kroppet bilde for jeg fikk med et hustak og det fungerte ikke i svart hvitt. Ellers konvertert til s/v og endret litt på kontrast og litt fill light. Ikke mye egentlig. Originalbilde: Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Henger meg på andre kommentarer, og synes også at det nesten ser animert ut. Meget stilrent og pent. Ser at crop´en måtte gå der den gikk, men litt trangt på venstre sida. God start. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Dagens tur ble ikke så lang grunnet dårlig tid samt regn. Etterbehandlingsmusikk: Einstürzende Neubauten ISO 200, f/9.0, 1/10 Endret 2. oktober 2011 av Epp Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Fuglen er svært vakker, hvordan den sprer vingene sine utover. Fjærene ser nesten gjennomsiktige ut. Og så tatt på 50mm, da! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Knall bilde av skjæra. Veldig stilrent og stramt! Lenke til kommentar
Epp Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Takk for tilbakemelding Bykatt og KSunhill! Endret 3. oktober 2011 av Epp Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Likte og veldig godt bildet av skjæra. Godt gjort å ta fuglebilde med 50mm. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Likte og veldig godt bildet av skjæra. Godt gjort å ta fuglebilde med 50mm. Takker Hun fløy heldigvis "rett" vei dvs mot og forbi meg), men jeg måtte treffe med det ene fokuspunktet (D40 har bare 3) jeg hadde og heldigvis er 50mm AFen (S-AF på) ikke så treg. Jeg begynner å merke nå begrensningene i det gamle kamera. Minst fornøyd med at DR er ganske begrenset sammenlignet med nyere kameraer. Men fortsatt har fotografen mer å lære, så det er ikke utstyret som er hindringen ennå Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Heder og ære til kråkebildet skjærebildet. Liker kompisisjonen med mye luft på "feil" side av kråka skjæra. Endret 3. oktober 2011 av -Teddy- Lenke til kommentar
Epp Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Heder og ære til kråkebildet. Liker kompisisjonen med mye luft på "feil" side av kråka. Takk for tilbakemelding. Mulig objektet blir fornærmet av å bli kalt kråke, men det går helt fint Lenke til kommentar
Epp Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Dag 3 Black rain ISO 800, f/2.5, 1/5 Endret 3. oktober 2011 av Epp Lenke til kommentar
Epp Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Dag 4 Traktor! ISO 200, f/1.8, 1/200 Endret 4. oktober 2011 av Epp Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Black rain var et nydelig litt dystert bilde. Mye stemning i bilde. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Black rain var et nydelig litt dystert bilde. Mye stemning i bilde. Takker! Jeg liker også dystre/kornete bilder, men å få det til er ikke så lett har jeg funnet ut Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Black rain var ikke bare litt dystert, det var superdystert. Hva denne såkalte traktoren er aner jeg ikke. Lamborghini var jo opprinnelig en traktorprodusent, og benytter okseemblem. Men det ser ikke slik ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå