alex100 Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 jeg leser på denne guiden for en volt mod av Asus A7N8X Deluxe, og ser på bildene. så så jeg dette bilde. hva i huleste er det røde som ligger rundt hele socketen? har han kuttet seg noe inni **, eller er det noe han trenger der under modden? takker for all hjelp... Lenke til kommentar
formann Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Det røde er såkalt flytende el-teip. Du kan feks bruke det som isolasjon ved bruk av peltier. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Det røde er såkalt flytende el-teip. Du kan feks bruke det som isolasjon ved bruk av peltier. ok. takker for svar. men det har ikke noe med volt modden å gjøre? har aldri vert borti peltier. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 jeg leser på denne guiden for en volt mod av Asus A7N8X Deluxe, og ser på bildene. så så jeg dette bilde. hva i huleste er det røde som ligger rundt hele socketen? har han kuttet seg noe inni **, eller er det noe han trenger der under modden? takker for all hjelp... Hadde du lest hele modden og fulgt denne linken så ville det ha forklart seg selv. God gammeldags isolering av CPU/Socket! Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Hadde du lest hele modden og fulgt denne linken så ville det ha forklart seg selv.God gammeldags isolering av CPU/Socket! ok. så det har ingen ting med volt modden. bra. takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå