Tokke Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Dansesalen Spøttrup Bildet er fjernet. Beskrivelse: Et besøg på Spøttrupborg er absolut en stor oplevelse. Her et billede fra Dansesalen http://www.spottrupborg.dk/ Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Må le litt..ikke av bildet men tok meg selv i å dukke hodet ned..var vel redd for å stange hodet i taket,så en god effekt og bra eksponert bilde;) Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Dette likte jeg godt Steen. Et godt komponert bilde der lyset fra vinduene bryter fint i den gråhvite strukuren fra vegger og tak og den varme fargen fra de enkle møblene løfter helheten ytterligere. Lysekronen er et ekstra pluss. Bilde faller ut til høyre, men det regner jeg med du er klar over? Godt fotoarbeide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg