hiims Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 hei jeg lurte på om det er muligt og lage en minnepen som autmatisk kjører en bestemt fil når du tar den i en pc med windows 7 har hørt at det skal være vanskeligt eller umuligt i windows 7. Takk for svar! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Dette styres av autorun.inf Autorun er derimot avskrudd hos de fleste og da vil ikke dette fungere, dog for å hindre spredning av virus via denne måten. Eksempel på innhold i en Autorun fil for å starte opp en meny. [autorun] OPEN=SETUP.EXE -autorun ICON=american\rct.EXE,0 Lenke til kommentar
hiims Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Dette styres av autorun.inf Autorun er derimot avskrudd hos de fleste og da vil ikke dette fungere, dog for å hindre spredning av virus via denne måten. Eksempel på innhold i en Autorun fil for å starte opp en meny. [autorun] OPEN=SETUP.EXE -autorun ICON=american\rct.EXE,0 men hvordan lager setter jeg inn filen min i autorun? eks shutdown.bat [autorun] OPEN=shutdown.bat -autorun ICON=american\rct.EXE,0 og den siste? hva gjør jeg med den? og foresten går det an og skru av autorun funksjonen? Takk for svar! Lenke til kommentar
hiims Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 er det mulig og få usb pennen til og se ut/være en akkurat som en cd slik at filen kjører av seg selv? for den gjør jo det på vanlge cder Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Som standard så kjører ikke cd'en av seg selv, men om brukeren har valgt å gjøre dette ved alle fremtidige cd'er, så er det et brukervalg som er foretatt. Man trenger ikke den ICON= linja. Lenke til kommentar
hiims Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Som standard så kjører ikke cd'en av seg selv, men om brukeren har valgt å gjøre dette ved alle fremtidige cd'er, så er det et brukervalg som er foretatt. Man trenger ikke den ICON= linja. ok takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå