appelsinbrus Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Windows 7 suger som kjent kamelsvette, og heller ikke denne gangen gjør den jobben; Grim Fandango er spillet jeg prøver å installere, og beskjeden jeg får er selvfølgelig at spillet ikke funker med 64-bits versjonen. Right.. Som om det liksom hadde funka med en annen versjon av Win 7. Eh nei. Noen ideer om hvordan jeg kan fikse dette uten å legge inn Windows 95? Endret 30. september 2011 av appelsinbrus Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Om det fungerer i Dos kan du eventuelt kjøre dosbox, hvis ikke vet jeg desverre ikke. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Det funka ikke med Dosbox heller. "Cannot be run in Dos mode", selvsagt. Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Google is our friend http://quick.mixnmojo.com/software/grim-fandango-setup Mixnmojo er vel den beste kilden til info om eventyrspill. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå