airguard Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg kjøpte en app tidliger i uka for ca 17 kr ble belastet for 217kr på visa kortet. (hardwood solitaire IV ) Er det flere som har opplevd liknende ? Jeg er blitt belastet riktig sum i US $ men det ser ut som utregninga er på 200kr mer enn opprinnelig beløp. veit ikke helt hvem jeg skal henvende meg til visa eller firmaet som laget appen. Er det noen som har erfaring med dette. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 har ingen erfaring av dette, som jeg vet om ihvertfal. Men når det kommer til refusjon og sånt, så skal det gå greit å ta kontakt med utvikleren av appen Lenke til kommentar
belenix Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Han har jo blitt belastet riktig sum i US $. Så her må det jo da være Visa som har gjort en feil. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Han har jo blitt belastet riktig sum i US $. Så her må det jo da være Visa som har gjort en feil. rare greier, etter ett par uker ble summen korrigert på min konto. Jeg glemte hele greia og så det ikke før i går på en konto utskrift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå