Fjøslukt Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Hei.. Har en Cisco router som en enkelt natter ved å skrive: set nat entry add "ekstern ip" "port nr" "lokal ip" "port nr" tcp/udp Spørsmålet mitt er at jeg skal kjøre web server, altså må jeg åpne port 80 for dette.. Betyr det at jeg må endre den linjen hver gang jeg får ny ekstern ip? Eller er det en annen måte å gjøre det på? Mvh. Fjøslukt Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 er det ikke set nat entry add "intern ip" "port nr" "0.0.0.0" "port nr" tcp/udp hvertfall sånn på min cisco fra ngt Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Stemmer det.. 0.0.0.0 betyr alle Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Hei..Betyr det at jeg må endre den linjen hver gang jeg får ny ekstern ip? Nei det trenger du ikke ! Lenke til kommentar
tore- Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Du må fjerne cisco sin interne webserver, skriv: set webport 8080 write Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå