PrayingMantis Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 God kveld Har et Beyerdynamic DT770 80 PRO hodesett, og er i behov av en mic nå. Mener å huske at dette settet kom i en versjon med og en uten mic, og at man kunne bygge om den uten mic i ettertid. Mye mulig at dette var ønsketanker som jeg selv har pønsket ut, så jeg tror jeg har lest det, men det er derfor jeg spør. Hva er mine valg ? Har sjekket rundt om men finner ingen ombyggingskit eller noe info om mic til mitt headsett. Å kjøpe et nytt sett med mic er jeg lite lysten på ettersom jeg fortsatt digger disse hörlurorna. Hvilke alternativer har jeg ? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Eg bruker de sammen med Zalman Mic-1, men synes den er boss så leter etter noe nytt eg også. Endret 30. september 2011 av Kleivis Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 God kveld Har et Beyerdynamic DT770 80 PRO hodesett, og er i behov av en mic nå. Mener å huske at dette settet kom i en versjon med og en uten mic, og at man kunne bygge om den uten mic i ettertid. Mye mulig at dette var ønsketanker som jeg selv har pønsket ut, så jeg tror jeg har lest det, men det er derfor jeg spør. Hva er mine valg ? Har sjekket rundt om men finner ingen ombyggingskit eller noe info om mic til mitt headsett. Å kjøpe et nytt sett med mic er jeg lite lysten på ettersom jeg fortsatt digger disse hörlurorna. Hvilke alternativer har jeg ? Anbefaler generelt en såpass enkel løsning som denne: http://hardforum.com/showthread.php?t=1096815 Det finnes Beyerdynamic-modeller som kan bygges om, nærmere bestemt er det vel snakk om DT100, DT150 og DT250. For andre modeller er det lite som slår ikke-destruktive modifikasjoner (dobbelsidig teip inkludert). Stripse fast et bøyelig rør med mikrofon er heller ikke en altfor fjern ide: http://www.head-fi.org/t/297813/my-10-minute-dt770-mic-mod Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Eg har endelig funnet en god løsning! Prisen er litt stiv, men eg tror det er verdt det. Har hvertfall lagt inn en bestilling og kan skrive litt mer når eg har fått testet den selv. http://www.modmic.com/ Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Du har vel ikke fått mic'en enda? Er på jakt etter nytt headsett med mic, men finner ikke noen jeg har lyst på. Syntes DT770 ser bra ut, eneste mangle er mic, så tenker på løsningen du linker til Kleivis Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Den ble sendt igår så eg bør ha den iløpet av 6-10 dager ifølge selgeren. Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Ok, tok å bestilte en jeg også Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Fikk min idag og er ganske fornøyd med den. Tok bare 6 dager også. Hadde forventet at det skulle ta 2-3 uker egentlig. Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Fikk min i dag, og den virker utrolig bra, har ikke fått testet den så mye enda, men kvaliteten virker bra, feste og magneten er også bra, slik at den ikke kan dette av. Anbefaler denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå