terryG Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Dustinhome er raske å sende, og du sparer penger. Vil bare si at Dustin er drit trege å levere... Bestilt på søndag fikk det på en torsdag. Komplett: Bestilte en ordre på over 40kg, på en søndag, fremme tirsdag såvidt jeg vet er mpx og komplett det samma opplegget. Av de delene jeg bestilte lørdag (plukket mandag), var netshop en dag raskere enn både dustin og mpx Lenke til kommentar
terryG Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Noen tips til hvordan jeg skal sjekke om PCen er så god som den skal være? Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 3dmark serien fra futuremark er et sted å begynne. Ellers er det bare å spille med fraps på, sjekke hvilke FPS du får etc og sammenligne med div tester eller andres erfaringener med liknende oppsett. Lenke til kommentar
Tjostolf Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hardware Monitor er i tillegg greit å ha for å sjekke at temperaturene holder seg akseptable... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå