Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forvirret ang. damas exer etc.

Anbefalte innlegg

Når jeg og kjæresten ble sammen fortalte hun masse om tidligere seksuelle erfaringer. Eller, hun fortalte alt. Selv om jeg uttrykkelig sa at jeg ikke ville høre om det.

De fleste har jo erfaringer, men hun hadde altfor mye i altfor ung alder, derfor syntes jeg bare det var ubehagelig å høre om. Spesiellt på grunn av måten hun snakket om det. Virket rett og slett som skikkelig skryting.

Nå som hun vet at jeg ikke liker dette har hun plutselig begynt å "trekke tilbake"ting hun har sagt. "Nei, det var bare tull" "Det har jeg aldri sagt" "bla bla bla".

Er det virkelig realistisk at ei jente skryter på seg at hun har pult den og den (typer som ikke er noe å skryte av, for å si det sånn. Og utroskap i tidligere forhold) eller har hun bare begynt med den velkjente jentepraksisen med å trekke av en del "scoringer"?

Som sagt vil jeg helst vite minst mulig, og håper egentlig at det hun sier nå er sant, men samtidig finner jeg det lite realistisk at hun skulle skryte på seg sånne ting i utgangspunktet.

Postet av anonym: 237a5b162768fa2cd8c14983cb840feb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...