D02 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 hei! jeg skal ta og formatere min pc. da vil jeg miste alt jeg har, også mine steam spill jeg har lastet ned. Her jeg er nå er nettet så tregt at det vil ta flere dager og laste ned alle spillene. Derfor lurer jeg på om det er mulig og ta en kopi av alle spillene fra en mappe og legge dem tilbake når jeg har lastet ned steam på nytt. Med det nettet jeg sitter på nå tar det lang nok tid og laste ned alt av programmer jeg trenger Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Enten så kan du klikke på Steam oppe i venstre hjørnet, og så Backup and restore games, eller så kan du kopiere mappene manuelt vekk og så tilbake når du har lagt inn Windows og Steam på nytt. 1 Lenke til kommentar
extermini Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Det er en backup funksjon i steam, bruk den. Eventuelt kan du ta backup av hele steam mappa di. Gå inn på steam - Backup and restore. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 takker for raskt svar, men vil save bli med, eller må jeg kopiere det også?(hvordan?) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Savegames som ikke er lagret i Steam Cloud vil du måtte kopiere selv. Disse lagres ofte i Mine Dokumenter. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 hvordan vet jeg hvor de lagres? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Kommer an på spillet. Steam har ingen fast lagringsmappe for savegames. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 ok. takk for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå