Gå til innhold

Hva faen syns man om sånn her?

Toalettet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Serriøst folkens?

Det er lov å tulle med ABB, det er lov å tulle med 9/11, det er lov å tulle med hitler.

Nå må dere slutte å tipse politiet om alt dere ikke liker, for det er ikke slik at vær og en av dere er Kongen av rett og galt.

Tulle? Fyren er mildt sagt tilbakestående og ustabil enten fordi han er som han fremstår på videoen, ellers fordi han ikke forstår hvor IDIOTISK, upassende og truende det er å legge ut en slik video. Å i det hele tatt legge ut og filme en sånn video i hans alder er skremmende i seg selv.

Jeg legger ikke ut en "tullevideo" der jeg leker mongolid og sier jeg skal sprenge en skole i morgen, det finnes grenser på hva som er tull og uakseptabelt oppførsel.

Endret av MrLG
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Det er ikke forbudt å være rar.

"La oss kjøpe kunstgjødsel så skal vi sprenge alle sammen i lufta". Ikke det at jeg tar det seriøst, men hvis man legger ut en video på youtube idag der man sier sånt på fleip har man svært lite peiling på hva man driver med. Man bør, og spesielt i sin alder, skjønne at sånt kan bli oppfattet som en trussel, og det burde bli sett på seriøst og rapportert.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Var lite å se på i grunnen, fyren har så dårlig humor at han gjør et desperat forsøk på å lage underholdning; og går langt over streken.

Hvis det ikke stemmer, er fyren bare direkte sprø.

Tviler på at han har noen planer om noen terror angrep, minner mer om en fyr som prøver å være morsom ved å rope ut "bombe" på en flyplass.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...