Gå til innhold

Hva faen syns man om sånn her?


Toalettet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

''hei på deg, heter bjarte fagerlid, e-mail er [email protected] jeg er pedofil og har sittet inne i 7 år, hva er problemet egentlig, hverken du eller politi eller noen kan stoppe hverdags kriminaliteten, diskutere på internett om alt mulig ??, hva får du ut av det da, verden er en gal og en syk plass og være for oss alle, du får passe deg for din egen dobbelt moral, du har nok dine svin på skogen som alle andre, så lykke til med dine meninger om alt som er så fælt, verden klarer seg fint uten dine utspill, ha en god dag med vennelig hilsen i fra bjarte fagerlid som nå er bosatt i danmark.''

 

http://nyblogg.com/jump-jump-a-little-higher/

 

Hva faen.. ?

Lenke til kommentar

Anmeldte han til politiet tidligere i dag.

 

Edit: Fant et bilde der han holder et våpen..

a101cf7c0888c3cd1dbb68d3a1e109f1.jpg?w=224

 

Det bildet har jeg sett før, tror det ble postet i en av de anti-Anders Breivik sidene på facebook som ble opprettet i dagene etter 22/7. En av de som etterhvert ble "helte-ABB". Hadde vel også opprettet en side med et gjødselfirma eller noe slikt som liksom var knyttet til ABB.

Lenke til kommentar

Anmeldte han til politiet tidligere i dag.

 

Edit: Fant et bilde der han holder et våpen..

a101cf7c0888c3cd1dbb68d3a1e109f1.jpg?w=224

 

Altså,

ikke at jeg tar side med han fyren der,

men å anmelde han tror jeg desverre ikke dere kommer noen sted med,

hva skal dere anmelde han for?

 

Dårlig humor, mentalt tilbakeståendehet?

 

Og ja,

dette er nesten 100% garantert airsoftrifle.

Lenke til kommentar

Til alle dere som forsvarer han her; prøv å gå på ett arrangement eller ett tv2-program og dra en spøk som " skal du vere med til utøya idag? Det er så maaange dumme auf'ere der.. Jaja det er jo ikke så mange nå lenger, haha" .. Skal nesten garantere dere at det vil lage ekstremt stort opprør. Det er ikke greit å spøke om ABB!

Lenke til kommentar

Hvor mange kødder med 9/11 på tv? Jeg og noen kompiser har småkødda med det, men det er svært sjelden. Men da sitter vi ikke i kantina på skolen der det går 1700 elever.

Det er faktisk en god del som drar vitser om 9/11 i diverse standupshow.

 

Fyren i videoene det snakkes om her har dårlig humor, virker litt tilbakestående og er kanskje spesiell. Men å kaste bort tida til Kripos bare fordi man ikke liker humoren til en fyr virker litt drøyt.

 

Regner med at dere alle sender daglige tips til Kripos om 4chan også? Eller hva med Reddit? Eller artige.no? Kanskje anmelde Jimmy Carr siden han vitser om 9/11, pedofili og voldtekt?

 

Husker det var en i klassen til broren min som skiftet profilbildet sitt på Facebook til ABB.

Første skoledag ble han banket opp.

Jeg håper han anmeldte voldsmennene.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hvor mange kødder med 9/11 på tv? Jeg og noen kompiser har småkødda med det, men det er svært sjelden. Men da sitter vi ikke i kantina på skolen der det går 1700 elever.

Det er faktisk en god del som drar vitser om 9/11 i diverse standupshow.

 

Fyren i videoene det snakkes om her har dårlig humor, virker litt tilbakestående og er kanskje spesiell. Men å kaste bort tida til Kripos bare fordi man ikke liker humoren til en fyr virker litt drøyt.

 

Regner med at dere alle sender daglige tips til Kripos om 4chan også? Eller hva med Reddit? Eller artige.no? Kanskje anmelde Jimmy Carr siden han vitser om 9/11, pedofili og voldtekt?

 

Husker det var en i klassen til broren min som skiftet profilbildet sitt på Facebook til ABB.

Første skoledag ble han banket opp.

Jeg håper han anmeldte voldsmennene.

 

Kan virkelig dette kalles humor, om enn dårlig humor? For meg eksisterer det ikke noe som helst inærheten av humor i den videoen. Hvis fyren synes det er "morsomt" å kjøpe kunstgjødsel og sprenge mange folk, så er dette ganske kripos materiale etter min mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jøye meg, her var det mye rart. Nøyaktig hva er det egentlig denne gærningen skal anmeldes til politiet for? Skal han settes i fengsel for dårlig humor? Tipper Kripos har nok å gjøre, selv uten at en hel haug med skrullinger skal spamme ned postkassa deres med klager på en internettklovn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan virkelig dette kalles humor, om enn dårlig humor? For meg eksisterer det ikke noe som helst inærheten av humor i den videoen. Hvis fyren synes det er "morsomt" å kjøpe kunstgjødsel og sprenge mange folk, så er dette ganske kripos materiale etter min mening.

Hva ulike mennesker synes er dårlig eller god humor varierer kraftig. Denne fyren synes tydeligvis at det artig. Er det greit for deg om han tipser Kripos hver gang du gjør noe han ikke liker?

 

Det er helt greit Utøya fortsatt er et sårt tema, og personlig ville jeg nok heller ikke vitset om det. Men å kaste bort tiden til politiet på det her blir bare alt for idiotisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan virkelig dette kalles humor, om enn dårlig humor? For meg eksisterer det ikke noe som helst inærheten av humor i den videoen. Hvis fyren synes det er "morsomt" å kjøpe kunstgjødsel og sprenge mange folk, så er dette ganske kripos materiale etter min mening.

Hva ulike mennesker synes er dårlig eller god humor varierer kraftig. Denne fyren synes tydeligvis at det artig. Er det greit for deg om han tipser Kripos hver gang du gjør noe han ikke liker?

 

Det er helt greit Utøya fortsatt er et sårt tema, og personlig ville jeg nok heller ikke vitset om det. Men å kaste bort tiden til politiet på det her blir bare alt for idiotisk.

 

Nettopp, hvis denne fyren synes det er artig at mennesker blir sprengt og dør, så er det noe alvorlig galt, og det burde tipses.

Endret av MrLG
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...