Cuneax Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Om ikke lenge kan verden få en ny andreplass blant nettleserne. Google Chrome går snart forbi Firefox Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg foretrekker helst Chrome selv, på grunn av sikkerhet, gode erfaringer, brukervennlighet og ytelse. Er ingen browser-fanboy, så er mer eller mindre likegyldig, men alle trenger sin browser-flavour, og min er Chrome! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Er ikke overrasket. Var selv hardbarda Firefox bruker, men Chrome har nå tatt over. Samme hos alle jeg kjenner. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Holder meg til brannreven, selv om de må fikse sine versjonsnummere som går helt av skaftet. Og flere årsaker til det, NoScript, syncing og en masse kjekke plugins. NoScript blir bare mer og mer relevant også, nå nylig var det ett kjipt script for drive by downloading på Mysql.com Lenke til kommentar
JoeDogs Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ja det er ikke så rart, firefox har tapt seg veldig synes jeg:( Nå er det chrome og explorer 10 som er best synes jeg Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Holder meg til brannreven, selv om de må fikse sine versjonsnummere som går helt av skaftet. Og flere årsaker til det, NoScript, syncing og en masse kjekke plugins. NoScript blir bare mer og mer relevant også, nå nylig var det ett kjipt script for drive by downloading på Mysql.com Amen til versjonshysteriet. Jeg bruker begge deler men det blir nok mest firefox pga noen addons som er helt uvurderlige i jobben min. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Er ikke overrasket. Var selv hardbarda Firefox bruker, men Chrome har nå tatt over. Samme hos alle jeg kjenner. This. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Bare jeg som sverger til Opera på Windows platformen? 6 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Henger ennå igjen på Firefox, rett og slett på grunn av brukervennlighet, det er det jeg kan, og det er jeg er vant til. Men begynner kanskje å bli på tide å bytte... Endret 30. september 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
greenman Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Bare jeg som sverger til Opera på Windows platformen? Du er ikke alene. Opera til Windows og Ubuntu og Safari til OSX Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Brukte først IE, så prøvde jeg Opera. Opera brukte jeg i ganske lang tid, så kom Chrome. Jeg syns at Chrome er en ganske bra nettleser, men nå for tiden foretrekker jeg Firefox Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Bare jeg som sverger til Opera på Windows platformen? Neida, jeg bruker Opera/Opera Next 95% av tiden. Hender jeg bruker Chrome/Chrome Canary Build, og har forsåvidt installert FF, men vet egentlig ikke hvorfor. Er vel browseroman. Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ikke rart at Chrome er populær når den formelig tvinges på brukere av Adobe Reader/Flash Player, Java og annet gjennom "sikkerhetsoppdateringer" til nevnte programmer. Det er merkelig hvor interessert Adobe og Sun ble i "sikkerhetsoppdateringer" når de oppdaget at det også kunne brukes som en plattform til å spre reklame og crapware. 1 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Husker jeg var hardbarka FF bruker og, helt til en kompis tvang meg til å bruke Chrome. Da jeg ble hardbarka chrome bruker ble han hardbarka FF bruker... 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ikke overraskende. Firefox ble bare tregere og tregere for min del. Chrome er derimot veldig behagelig. Bare ytterst sjelden at hele greia henger, og da alltid grunnet en side med seriøse kodingsfeil eller slikt. Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg er ikke helt fornøyd med de nyeste versjonene av Chrome. Om en har mer enn fem faner oppe (jeg har ofte 10-20 ++) så henger sidene sidene seg og sliter med å scrolle. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 I 2003-2008 var kanskje det viktigste at vi gikk opp fra 1 til 2 store nettleser-leverandører. Fra 2008 til i dag har det økt ytterligere til 3. Det er en kjempefordel for konkurransen i markedet og dermed utviklingstakt og formatstandardisering. 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg er ikke helt fornøyd med de nyeste versjonene av Chrome. Om en har mer enn fem faner oppe (jeg har ofte 10-20 ++) så henger sidene sidene seg og sliter med å scrolle. Og du har 16.0.891.0? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Mozilla og FireFox skal også ha veldig mye skryt for rask reaksjon i DigiNotar saken, og de var en av de store medvirkerne til at det svineriet av ett selskap gikk konkurs. Google var litt tregere, men de aller slappeste var eple gutta. 1 Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg er ikke helt fornøyd med de nyeste versjonene av Chrome. Om en har mer enn fem faner oppe (jeg har ofte 10-20 ++) så henger sidene sidene seg og sliter med å scrolle. Og du har 16.0.891.0? Faktisk bare 15.0.874.12 atm. Den automatiske oppdateringen fungerer ikke, så jeg må oppgradere manuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå