ingevel Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 den gamle dvdrommen bråkte så masse tenkte derfor å bytte den i en nesten ny en.(har nettopp brukt den i en anne pc) når eg plugger den inn og setter i cden for å innstalere window så kommer det opp blåskjerm.. noen ideer hva dette kan vere? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hva slags merke og modell er spilleren? Og hva slags tilkobling, SATA eller IDE? Lenke til kommentar
ingevel Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 sata: sony ad-5240os Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Når får du bluescreen, etter maskinen har startet opp fra CDen? Lenke til kommentar
ingevel Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 ja. går inn i windows startup. (den litt blåe på w xp.) ca 1min. så kommer blåskjerm Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ca. 1 min skriver du. Altså skjer det etter at installeringen har begynt å kopiere filer osv, eller skjer det 1 minutt etter at setup har starta, og du ikke har trykket på noe som helst for å avansere? Lenke til kommentar
ingevel Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 ca 1 min etter startup, har ikkje trykket på noen ting.annet enn boot fra dvd rommet helt i begynnelsen... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hmm... og det skjer ikke dersom du bruker en annen optisk enhet? Kanskje hovedkortet er for gammelt for den nye dvdrommen. Har du prøvd med en annen versjon av Windows? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Er cd-en skadet? Prøver du og installere windows på nytt med den nye dvd-romen? Hadde du ikke windows fra før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå