Thore Raaen Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Spettmeis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Fin positur på denne meisen! Muligens nesten i overkant skarpt i det harde lyset! 4'er herfra! Lenke til kommentar
Frode Langdalen Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hei. Skarpt og detaljert av spettmeisen, sollyset har du taklet veldig godt. Bildet virker litt lyst, savner litt mer kontrast, men det kan også være skjermen min. Dus fin bakgrunn som fremmer meisen godt. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg slutter meg til de øvrige her. Veldig bra men lyset er nok litt problematisk. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ikke noe å si på komp og utførelse i shooten,men er noe med fjærdrakten jeg ikke får til å stemme,men når det er sagt så er vist det ett problem som går igjen hos alle ser jeg;) Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Herlig positur på "spettis". Litt "blek" i øyet, ellers et godt eksponert bilde med behagelig bakgrunn. Liker kompet godt. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Nydelig positur, skarpt nok og behagelig bakgrunn:) Jeg ville nok ha jobba litt mer med lys og kontrast her - jeg ville forslå å øke kontrasten, dempe høylyset og, om du har mulighet, også justere ned for eksponeringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg