privatistbarn Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hei Jeg skal opp i nyere og eldre historie vg2/vg3 muntlig, Norsk munltig og skirftlig, religion og etikk, fremmedsspråk 1, kroppslære.. De fagene jeg er mest forvirret med tanke på lesestrategi til eksamen er norsk og historie, da det er utrolig omfattende. Er det noen som har hatt norsk som privatist? Hva forventes å kunne på eksamen, og hva må man spesielt lese på? skjønner at det er kunnskapsmålene, men det er ufattleig mye, må jo gis noen pekepinn? I tilegg hvordan velger man særemne, utifra hvilke kunndkapsmål og leseliste? Når man skal opp i både eldre og nyere historie på en eksamen, hva må man spesielt fokusere på, blir man spurt i historiske metoder eller bare rent hendelser og grunner? Har meldt meg opp i fremmedspråk nivå 1 , lærer på egenhånd, hva kan man forvente? tips ang lesing fremot eksamen og hva som kommer på eksamen i religion eller gym? Hadde satt veldig pris på om noen kunne gi meg noen råd ang eksamene i fagene. er forvirret og begynner å engste meg litt til eksamen. SKal opp i november, har lest siden september. Har gjort repitssjonsoppgavene men ikke praktisk tilnærming.. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Vi har sett posten din nå, din nisse. Du behøver ikke å poste flere ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå