Gå til innhold

BK: Gjennomsiktig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende bygg, men bildet er ganske blasst. En tilføring av kontrast og en liten demping av lyset gjør underverker her :yes:

Takker Tjernshaugen!

Skal prøve det du foreslår... :yes:

Likte dette.Speilingen og effekten i speilingen ble spennende;)

Takker Jan Erik! :cool:

Lenke til kommentar

Veldig tøfft møte mellom natur og arkitektur! :)

Det eneste jeg kan tenke meg å foreslå av endring måtte være litt justering av utsnittet. Først og fremst ville jeg hatt et ørlite kutt i bunnen, opp til den nederste kanten av brygga i venstre side - syns det gir et ryddigere inntrykk med bedre fokus på motivet.

Jeg syns også venstre side kunne fått et kutt, sånn at den vesle landtunga ble borte - evnt. også forskyve forholdet mellom bygget og naturen, sånn at du hadde mer natur til venstre og mindre av bygget. Det optimale er kanskje å fortsatt holde seg til noe nær det gyldne snitt, men ellers tenker jeg at dette kunne være et motiv hvor man også kunne hatt en deling på midten.

:)

Lenke til kommentar

Veldig tøfft møte mellom natur og arkitektur! :)

Det eneste jeg kan tenke meg å foreslå av endring måtte være litt justering av utsnittet. Først og fremst ville jeg hatt et ørlite kutt i bunnen, opp til den nederste kanten av brygga i venstre side - syns det gir et ryddigere inntrykk med bedre fokus på motivet.

Jeg syns også venstre side kunne fått et kutt, sånn at den vesle landtunga ble borte - evnt. også forskyve forholdet mellom bygget og naturen, sånn at du hadde mer natur til venstre og mindre av bygget. Det optimale er kanskje å fortsatt holde seg til noe nær det gyldne snitt, men ellers tenker jeg at dette kunne være et motiv hvor man også kunne hatt en deling på midten.

:)

Takker Ulla!

Interessente betraktninger du kommer med her. Var inne på noe av det samme selv, og forsøkte noen andre utsnitt. Ble ikke helt fornøyd, så da ble det med dette og den mer kontrastrike utgaven dagen etter..... :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...