Gå til innhold

Tisser du i dusjen?

€uropa

343 stemmer

1. 1. Tisser du i dusjen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det finnes grenser for hvor skitten man blir på kuken av å urinere normalt.

Når man urinerer normalt så vil det ALLTID, nesten unntak, havne en dråpe i bokser/truse. Dette er i boka mi mer uhyigenisk enn å pisse i dusjen, som da medfører at tissefanten får seg en umiddelbar vask.

Lenke til kommentar

Det har ikkje nødvendigvis noko med hygiene å gjere i forhold til bakterier, men det er ekkelt å tenke på at andre folk urinerer i ein dusj du brukar. Det blir som å vaske hendene i dass.

Eg er tydelegvis ein av dei 35 prosent som har ei blære som fungere noko lunde normalt. Som at du får beskjed når det er behov for å urinere over tid og ikkje får eit akutt behov, uansett situasjon. At ein må urinere på morgonen kjem vel neppe som noko overrasking for dei fleste.

Sannsynlegvis kjem eg neppe til å dele dusj med nokon her inne, og godt er det. Forhåpentlegvis er dette hovudsakleg ei gutegreie og at jentene ikkje driv med sånt.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Om eg skal dusje, og må på do, så pisser eg selvfølgelig i do først, og så dusjer. Men om eg kjenner eg må pisse MENS eg dusjer, så hverken holder eg meg til eg er ferdig med å dusje eller avbryter dusjen for å pisse.

Det er forskjell på å barbere seg og kappe av seg hue.

Vri: Det er forskjell på å pisse mens man dusjer og pisse inn i dusjen.

Eller: Det er forskjell på å pisse i bassenget og å pisse inn i bassenget.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Det finnes grenser for hvor skitten man blir på kuken av å urinere normalt.

Når man urinerer normalt så vil det ALLTID, nesten unntak, havne en dråpe i bokser/truse. Dette er i boka mi mer uhyigenisk enn å pisse i dusjen, som da medfører at tissefanten får seg en umiddelbar vask.

Skjønner, men personlig er jeg ofte jævlig nøye på det der, og jeg ser ikke hvordan den regelen ikke gjelder i dusjen. Selv om du vasker selve pikken, nullifiseres jo ikke sjansene for at ytterligere dråper kommer ut (med mindre du av en eller annen grunn pisser med en gang du går inn i dusjen for så å stå der i et kvarter).

Lenke til kommentar

Skjønner, men personlig er jeg ofte jævlig nøye på det der, og jeg ser ikke hvordan den regelen ikke gjelder i dusjen. Selv om du vasker selve pikken, nullifiseres jo ikke sjansene for at ytterligere dråper kommer ut (med mindre du av en eller annen grunn pisser med en gang du går inn i dusjen for så å stå der i et kvarter).

Har du ikke hørt: "uansett hvor mye du rister og slår, den siste dråpen i buksa går"?

Den siste dråpen kommer av bevegelse, noe man har når man drar opp glidelåsen og går fra et toalett, og når man står å dusjer. Pisser man når man dusjer vil normalt sett derfor den siste dråpen komme mens man dusjer, og ikke når man kler på seg.

Lenke til kommentar

Urinen forsvinner ikke, jeg anbefaler alle som pisser i dusjen å sjekke hele dusjen med en UV-lampe. På TVNorge gikk det en episode med hundehjelpen eller noe lignende, hvor et par hadde en hund som var nervøs og pisset flere steder inne, deriblant i dusjen. De trodde ikke det var noe særlig problem i dusjen - man spyler jo vekk det meste. Men etterhvert begynner det å legge seg igjen rester som fester seg på veggene og i gulvet. Med UV-lampen så man hvor drittet og ekkelt det faktisk var.

Dere lurer bare dere selv, pissing i dusjen er ekkelt og ikke renslig.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...