Gå til innhold

Tisser du i dusjen?

€uropa

343 stemmer

1. 1. Tisser du i dusjen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vatnet dykk "sparer" på å ikkje trekke ned toalettet, blir det samla opp, pakka og sendt til Afrika?

Hmm,litt usikker.

Mulig det er noen som kommer og henter det vannet sammen med strømmen jeg sparer på sparepærene,nye vinduer og sånt,men tror de henter det når jeg ikke er hjemme.

Kan jo være at det er de samme folka som stjeler sokker som gjør det,og de folka er dyktige som fy.

http://www.youtube.com/watch?v=7ysSTZtDTV4

Endret av sykkeliten
Lenke til kommentar

Med mindre man vasker anus med grønnsåpe og grov skrubb er det jo ikke helt rent der etter dusjen heller. Jeg vet ikke, jeg har aldri tenkt på det, gjør meg godt fornøyd med litt dasspapir. Prøv å ha et dæsj håndsåpe på papiret, kanskje det hjelper litt?

Om man har bakterier der bak ser jeg uansett ikke problemet, så lenge det ikke henger høyballer igjen i rævskjegget. Ikke lukter man det med mindre man står med nesa langt oppi, og ingen har forsåvidt noen business bak der, uansett.

Lenke til kommentar

Med mindre man vasker anus med grønnsåpe og grov skrubb er det jo ikke helt rent der etter dusjen heller. Jeg vet ikke, jeg har aldri tenkt på det, gjør meg godt fornøyd med litt dasspapir. Prøv å ha et dæsj håndsåpe på papiret, kanskje det hjelper litt?

Om man har bakterier der bak ser jeg uansett ikke problemet, så lenge det ikke henger høyballer igjen i rævskjegget. Ikke lukter man det med mindre man står med nesa langt oppi, og ingen har forsåvidt noen business bak der, uansett.

Det er forskjell på hva som er innenfor anusåpningen og hvilke rester som henger igjen i rompehåret. Og med mindre du skrubber 3-4 ganger med papir så blir det sjeldent noe i nærheten av rent. Og skrubber du 3-4 ganger med papir så forurenser man like mye som hva en ekstra dusj vil gjøre.

Og om skal man først smøre såpe i rompa uten å vaske, så kan man også like godt dusje. Såperester i kropp og hår er aldri behagelig.

Business der bak? Det er ikke poenget. Det er heller ingen som har business under armene mine, allikevel så smører vi på med deo og gudene vet hva. Og hvorfor det? Jo, fordi det lukter når man svetter. Og gjett hva, det gjør faktisk rumpa di også. Normalt merkes det ikke(siden den er bak og nesen er fremme), men det er utrolig mange som burde tenke litt mer over rumpehygiene enn hva som gjør det til daglig.

Det værste eg vet til tider er å komme inn på et toalett rett etter noen som aldri har tenkt tanken engang. Det lukter død og fordervelse, og det er ikke fiselukt. Glad eg ikke er samboer med vedkommende og skal ha sex, for å si det enkelt.

Lenke til kommentar

Kan ikke ha vært mye til crap når du plutselig oppdaget den. Da hadde jeg heller bare ventet til litt senere på dagen.

Hvis man for eksempel har spist sterk mat, så kan behovet komme plutselig.

Vatnet de "sparer" på å ikkje trekke ned toalettet, blir det samla opp, pakka og sendt til Afrika?

Nei, men da trenger du ikke å importere den samme mengden på nytt. Som det står på siden jeg linket til tidligere i tråden, så er det slik at Vesten importerer vann fra andre steder i verden for å dekke vannbehovet sitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...