Gå til innhold

Tisser du i dusjen?

€uropa

343 stemmer

1. 1. Tisser du i dusjen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det tviler eg sterkt på. Det er kun snakk om å tisse i dusjen når man allikevel dusjer.

Allikevel er det enkelte her inne som absolutt må forestille seg at det er snakk om godt voksne mannfolk(og yngre) som drar fram snoppen og pisser inn i dusjen.

Lenke til kommentar

Hvis det lukter piss i dusjen er vel fordi du har dårlig avløpssystem. På tide å rense ut vannlåsen og sluket? Uansett så håper jeg ikke du står å pisser oppover dusjveggene, for da kan det skje at du ikke får skylt det vekk og det vil oppstå lukt. Å pisse i dusjen er det samme som å pisse i do, men prøv å sikt på avløpet. Det lukter ikke noe fra klosetet fordi du får skyld det vekk med en gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, når jeg dusjer skal det bare være renslig og koselig. Uansett å rent og bra urin er, vil jeg absolutt ikke urinere imens jeg dusjer.

Runke mens man bader derimot.

ja fordi det er renslig.. men kanskje kosen veier opp for dette :)

Blæh, vann er et veldig dårlig glidemiddel, og skyller bort den naturlige gliden.

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

når jeg må tisse ca. 3 ganger daglig, tar jeg meg alltid en dusj i samme slengen.. sparer også vann da jeg slipper å trekke ned i toalettet.

facepalm.jpg

Du sprenger grensene for dumhet.

facepalm.jpg

facepalm.jpg

Jeg gjør ikke det for å spamme tråden med en slik loop, men jeg fatter ikke hvorfor noen ikke ser logikken hans. (Da refererer jeg til han som sa "Du sprenger grensene for dumhet")

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...