Gå til innhold

Tisser du i dusjen?

€uropa

343 stemmer

1. 1. Tisser du i dusjen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du taler med enestående fornuft og logikk, Proctó, og jeg er selvsagt klinkende enig. Dere sier 'hvorfor gå ut av dusjen for å pisse, når du bare kan gjøre det i dusjen', jeg sier 'hvorfor gå inn i dusjen og pisse, når du bare kan gjøre det på toalettet'.

Endret av Bunnskrap
Lenke til kommentar

Hva så om noen tisser på seg ved et uhell. Barn gjør jo dette nokså ofte. Vil dere da foreslå å vaske dem i toalettet?

Man går jo inn i dusjen for å bli ren, så hvis man tisser først og vasker seg etterpå vil man jo være renere etter å ha tisset i dusjen enn om man hadde gjort det på toalettet og ikke hatt muligheten til å vaske bort eventuelt søl.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vil bare informere dere med bakterieangst om at tannbørsten må stå minst 4 meter fra dassen for og ikke bli truffet av urin bakterier. Tviler egentlig på at dere har den avstanden. Så det er mer hygienisk å pisse i dusjen enn i dass.

Det er vel også mer hygienisk å drite i dusjen også? Urin er sterilt når det kommer ut.

Men det er ikke så veldig sterilt når det har ligget på tannbørsten din en liten stund.

Vel nå pisser jeg ikke på tannbørsten min eller på talibanere.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Du taler med enestående fornuft og logikk, Proctó, og jeg er selvsagt klinkende enig. Dere sier 'hvorfor gå ut av dusjen for å pisse, når du bare kan gjøre det i dusjen', jeg sier 'hvorfor gå inn i dusjen og pisse, når du bare kan gjøre det på toalettet'.

Fordi da kan man gjøre to ting på en gang. Man kan ikke dusje i dassen.

Eller kan man? :hmm:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har nok i mot det til at jeg ikke gidder å gjøre det. Hva andre foretrekker driter jeg i. :)

Ikke att jeg gjør det,men sitat:

Urin inneholder urinstoff, urea. Også kalt karbamid innenfor kosmetikken. Urea er veldig lett å framstille syntetisk, og var faktisk det første biologiske stoffet som kjemikerene klarte å framstille kunstig.

Urea/karbamid er med på å holde huden myk og smidig, og kan øke hydreringen av huden, og virker derfor skjønnhetsbevarende.

Urinen din er ren og bakteriefri om du er frisk, men som allerede nevnt er det ganske uappetittelig å smøre hendene inn med det. Kjøp en god krem tilsatt karbamid i stedet (feks vitapan som fåes på apotek). For folk som jobber i helsevesenet eller i andre bransjer der hyppig håndvask med sterk såpe er påkrevd, er det en fordel å smøre seg med en fet krem tilsatt karbamid da huden blir sår og tørr av stadig håndvask.

Ren urea brukes til alt fra produksjon av kremer og lotions til kunstgjødsel, flammehemmere, lim, tannblekingsmiddel m.m. Siden urea produseres naturlig i kroppen din vil ikke små doser på huden være farlig på noen måte.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager skal man kommed med motargumenter? Jeg sier bare jeg ikke gidder å urinere i dusjen, og hva andre gjør er deres sak. Det er dere som fremstår som jævla butthurt og kjipe bare fordi noen foretrekker å urinere i toaletet og ikke dusjen. :roll:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Bare av ren nysgjerrighet, er dere som liker å tisse på dere de samme menneskene som går med sokker i sandalene, Crocs i selskap og fiser på bussen fordi det ikke er noen fysiologisk grunn til å la være (ut over at du aldri vil forplante deg)?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Bare av ren nysgjerrighet, er dere som liker å tisse på dere de samme menneskene som går med sokker i sandalene, Crocs i selskap og fiser på bussen fordi det ikke er noen fysiologisk grunn til å la være (ut over at du aldri vil forplante deg)?

Nei.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg pisser ikke på meg, jeg pisser i sluken. Jeg ser heller ingen problemer med å gjøre det.

Jeg spør etter gode argumenter fordi mange av dere prøver å komme med noen, men ingen holder mål. Det gjør våre så slutt å kritiser eller kom med noe bra.

Lenke til kommentar

Noope.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...