Gå til innhold

Tisser du i dusjen?


€uropa

  

343 stemmer

  1. 1. Tisser du i dusjen?



Anbefalte innlegg

Har noen en kilde på det med lukt? Det har aldri vært noen pisselukt i noen dusj jeg har brukt i hvert fall. Så det er et ugyldig argument.

 

Som jeg skrev i et tidligere innlegg, så er det tidsbesparende, dessuten miljøvennlig å tisse i dusjen når man likevel står der. Miljøet har faktisk ikke godt av at man trekker ned flere liter i dass fordi man må kvitte seg med noen dråper. Man kan selvfølgelig la være å trekke ned, men da kan jeg tenke meg at lukt vil bli et reelt problem.

 

Du kjenner pisslukta i det du slipper det ut og litt etterpå siden dunsten setter seg i dusjdampen , om jeg skal forklare det enkelt, da liker jeg bedre å fise en skikkelig eggete baconfis. Fis endrer både tone og lukt i vanndampen , så vet dere det også. God natt :)

 

Jeg har aldri kjent noen pisslukt, men jeg fiser gjerne i dusjen. Den ekstra høye prompelyden man hører da, finnes ikke maken til andre steder.

 

Fiser du i dusjen,æsj så ekkelt.

Vet du ikke at fislukten krampeholder seg fast i dusjkabinettet, og sprer eder og galle?

 

Den eneste grunnen til å ha badekar er jo at det kiler på balla når man ligger og fiser i det,ellers er nok dusjen best.

Men ett badekar er nok ikke stedet å tisse i,da er dusjen bedre...

 

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...