Gå til innhold

Tisser du i dusjen?

€uropa

343 stemmer

1. 1. Tisser du i dusjen?

Anbefalte innlegg

Har noen en kilde på det med lukt? Det har aldri vært noen pisselukt i noen dusj jeg har brukt i hvert fall. Så det er et ugyldig argument.

Som jeg skrev i et tidligere innlegg, så er det tidsbesparende, dessuten miljøvennlig å tisse i dusjen når man likevel står der. Miljøet har faktisk ikke godt av at man trekker ned flere liter i dass fordi man må kvitte seg med noen dråper. Man kan selvfølgelig la være å trekke ned, men da kan jeg tenke meg at lukt vil bli et reelt problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner jo at antakelsen bare er en mangel på flere dårlige argumenter, men jeg opprettet tråden fordi jeg var nysgjerrig på hvor mange andre som pisser i dusjen. Så vidt jeg vet, finnes det ingen andre statistikker og det er ikke et samtaleemne som blir brukt så ofte i selskap med andre mennesker.

Lenke til kommentar

Vil bare informere dere med bakterieangst om at tannbørsten må stå minst 4 meter fra dassen for og ikke bli truffet av urin bakterier. Tviler egentlig på at dere har den avstanden. Så det er mer hygienisk å pisse i dusjen enn i dass.

Det er vel også mer hygienisk å drite i dusjen også? Urin er sterilt når det kommer ut.

Endret av Heradon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kilde?

Overalt, feks. HER

Har også vært oppe i feks. Mythbusters.

"If you flush with the lid up, a polluted plume of bacteria and water vapour erupts out of the flushing toilet bowl. The polluted water particles float for a few hours around your bathroom before they all land. Some of them will land on your tooth brush."

Lenke til kommentar

Vil bare informere dere med bakterieangst om at tannbørsten må stå minst 4 meter fra dassen for og ikke bli truffet av urin bakterier. Tviler egentlig på at dere har den avstanden. Så det er mer hygienisk å pisse i dusjen enn i dass.

Det er vel også mer hygienisk å drite i dusjen også? Urin er sterilt når det kommer ut.

Ja, hvis dritten spruter slik at det er en fare for at drittpartikler kan treffe tannbørsten. Men vanligvis, nei.

Lenke til kommentar

Har noen en kilde på det med lukt? Det har aldri vært noen pisselukt i noen dusj jeg har brukt i hvert fall. Så det er et ugyldig argument.

Som jeg skrev i et tidligere innlegg, så er det tidsbesparende, dessuten miljøvennlig å tisse i dusjen når man likevel står der. Miljøet har faktisk ikke godt av at man trekker ned flere liter i dass fordi man må kvitte seg med noen dråper. Man kan selvfølgelig la være å trekke ned, men da kan jeg tenke meg at lukt vil bli et reelt problem.

Du kjenner pisslukta i det du slipper det ut og litt etterpå siden dunsten setter seg i dusjdampen , om jeg skal forklare det enkelt, da liker jeg bedre å fise en skikkelig eggete baconfis. Fis endrer både tone og lukt i vanndampen , så vet dere det også. God natt :)

Lenke til kommentar

Men det er ikke så veldig sterilt når det har ligget på tannbørsten din en liten stund.

• Liker 1
Lenke til kommentar

I Brasil ble innbyggerne oppfordret til å tisse i dusjen. Dette fordi en husholdning kan spare over 4000 liter vann i året dersom de kutter ut ett dassnedtrekk om dagen. :)

Link

Avhengig av hva man har inntatt, så kan det lukte litt kleint i noen sekunder, men forøvrig er det ikke noe negativt ved det å tisse i dusjen. Greit å sikte på sluket, da!

De lagde også en kampanjevideo:

Lenke til kommentar

Du kjenner pisslukta i det du slipper det ut og litt etterpå siden dunsten setter seg i dusjdampen , om jeg skal forklare det enkelt, da liker jeg bedre å fise en skikkelig eggete baconfis. Fis endrer både tone og lukt i vanndampen , så vet dere det også. God natt :)

Jeg har aldri kjent noen pisslukt, men jeg fiser gjerne i dusjen. Den ekstra høye prompelyden man hører da, finnes ikke maken til andre steder.

Lenke til kommentar

Nei, når jeg dusjer skal det bare være renslig og koselig. Uansett å rent og bra urin er, vil jeg absolutt ikke urinere imens jeg dusjer.

Runke mens man bader derimot.

ja fordi det er renslig.. men kanskje kosen veier opp for dette :)

Lenke til kommentar

Nei, når jeg dusjer skal det bare være renslig og koselig. Uansett å rent og bra urin er, vil jeg absolutt ikke urinere imens jeg dusjer.

Runke mens man bader derimot.

ja fordi det er renslig.. men kanskje kosen veier opp for dette :)

Altså, sperm skal være like godt for huden. Pluss jeg dusjer når jeg er ferdig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...