spamex Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hei spilte BF3 i hele går, men nå som jeg prøver å joine en server så kommer det: error code 1. Håper på at det er noe her som vet hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Restart origin og nettleser Lenke til kommentar
spamex Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Takk Nå fikk jeg vekk error code 1, men nå er det "Your game session has expired, please log out and then log in again" Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Er litt bugget nå, får opp det jeg også. Men noen av og pålogginger så funker det Lenke til kommentar
spamex Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Ja, funka nå i 5 min. Lenke til kommentar
thyraven Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg for "Your account is not allowed to login" på login skjermen hele tiden. Hva er det forno? Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg får bare "server is full" (selv om den hadde f.eks. 11/32 for et sekund siden) eller "server cannot be found".. Tror kanskje jeg drøyer et par dager til med denne betaen, orker ikke å sitte i timesvis med forskjellige fixes som kanskje/kanskje ikke funker. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Alle serverne er jo fulle nå Håper det kommer flere... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Selv sliter jeg med at jeg ikke kommer lenger en til "joining server", og der står jeg gjerne i 30 minutter uten at noe skjer. 1 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Selv sliter jeg med at jeg ikke kommer lenger en til "joining server", og der står jeg gjerne i 30 minutter uten at noe skjer. Samme her. Veldig irriterende. Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Selv sliter jeg med at jeg ikke kommer lenger en til "joining server", og der står jeg gjerne i 30 minutter uten at noe skjer. Samme her.... Edit: Funker nå, restartet pc, origin og nettleser. Endret 1. oktober 2011 av Bocoraton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå