pizzabud Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 noen her som har conker bad fur day? til dere som ikke har det vi jeg bare si at dette er det råeste spillet noensinne til n64, litt kort men verdt hver krone av prisen - mye mere enn de andre n64 spillene til samme pris. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 jepp! jeg har det og synes det ruler vilt! Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 21. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2002 hmm, hvor lang tid brukte du på og runne det? jeg brukte 17 timer, men jeg spiller det en del enda. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 har ikke runnet det ennå :smile: spiller ikke så mye N64, bare litt iblant når andre skal ha pc'n har spilt i overkant av 12 timer og kommet ca. halvveis i It's War! (har brukt guide noen plasser jeg satt skikkelig fast) Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Krever spillet expansion pack til N64? Jeg tror jeg skal kjøpe det, men ikke hvis jeg må ha expansion pack... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå