tom waits for alice Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ja. Men det første er det ingen andre enn deg som har nevnt... Geir 2 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Go for it! 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 hvordan kan du gi råd cagayan? Skjønner det ikke ?? du er jo den som har laget ørten tråder der du spør om hjelp? 2 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 TWFA, nettopp. Det er 2 eksempler, det første er desperat og tøflete, og du havner i vennefellen rett etter spm. Jeg prøver å hjelpe gutten ved å velge alternativ 2 istedet... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Tror ikke akkurat du er den rette å høre på når det gjelder det. sorry. 2 Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Ja, kjempebra det. ''Hei, du, du, jeg liker deg! Jeg håper du er like desperat etter meg som jeg er i deg og at vi kan leve lykkelig sammen i alle våre dager, jeg har alleredet planlagt fremtiden vår, du kan bare ikke si nei til meg!''. GALSKAP, TWFA! Jeg har lest de andre trådene dine, og du tror åpenbart det hjelper å lese bøker/trolle på forum for å bli ekspert på sosiale ting. Du skal få et råd av meg: Start med å bygge opp de sosiale antennene du tydeligvis ikke har, og SÅ kan du begynne å sjekke opp jenter, være en player, bli venneløs og dø ensom. Ps: Vil bare minne om at Geir har i underkant av 15 000 flere innlegg enn deg her på forumet. Skaff deg litt respekt. Og nei, du får ikke respekt av å være tøff i trynet. Edit: Feil tråd. Endret 6. oktober 2011 av oletangen 1 Lenke til kommentar
Glader Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Som Chri-ot nevnte så er min anbefaling at du bare starter en normal samtale som vanlig og når du har kommet litt inn i samtalen venter du bare på det riktige øyeblikket og spør: "Vil du finne på noe en dag? " og prøv å mene det som at du er interresert i henne. Har vært der selv, og det funka helt fint å si: "Vil du finne på noe en dag?" F.eks Komme til meg se en film eller noe lignende ? Avhenger jo selvfølgelig om hvor godt du kjenner henne. Men hvis hun er interresert så skulle det gå bra! Jeg endte ihvertfall opp med en kjæreste etter et par film kvelder ) I wish you best of luck my friend! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå