Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Burde jeg be henne ut? g15

Anbefalte innlegg

Ja, her får dere litt av hvorfor.

Vi har time sammen to ganger i uka og da pleier vi som oftest å prate. Hun er veldig imøtekommende og smiler mye ovenfor meg. Hun er veldig hyggelig mot alle, men jeg har ikke lagt merke til at hun smiler så mye til andre. Videre, i tillegg, hver gang noe morsomt skjer ser hun alltid rett bort på meg for å se min reaksjon (eller noe sånt). Jeg liker denne jenta veldig godt og vi snakker bra sammen og har mange like interesser. Hun flørter med en bekjent av meg, men det har vært med flere enn bare det. Og jeg snakker ikke om kyssing eller noe sånt når jeg sier det. Dessuten har jeg ikke lagt merke til mye av det i det siste.

Så, jeg ville ha henne på tomannshånd på vei hjem fra skolen fordi da blir hun ikke presset av andre rundt om hun ville blitt med på kino eller ikke. Dette funker verken idag eller igår. Hun drar avgårde på ferie imorra så jeg tenkte å ringe henne senere.

Hun virker interessert, så burde jeg plukke opp mobilen å ringe? Jeg har jo tross alt bare alt og vinne og nesten ingenting å tape

Postet av anonym: dc02d9b87c7f166e54f830df1c5175ea

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er 193 personer som har lest dette innlegget, men ingen har giddet å svare; ubegripelig!

Selvfølgelig skal du be henne ut, plukk opp telefonen og send en SMS eller ring henne umiddelbart. Du har ikke sjans til å tape, men gode sjanser til å vinne jenta og bli konge i hennes rike :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Veldig vanskelig å vite om hun faktisk er interresert eller om hun bare leker med deg. Jeg sier dette med tanke på det du skrev om at hun flørter med en bekjent av deg, for hvis du snakker sant så flørter hun jo også med deg. Det kan væra at hun er av den typen som liker å ha flere gutter diltende etter seg på én gang. Du burde finne ut av dette før du ringer henne. Men hvis du føler deg sikker på at dere har en slags "connection" så er det bare å ringe henne, hva har du å tape på det?

Endret av M4RKU5
Lenke til kommentar

Veldig vanskelig å vite om hun faktisk er interresert eller om hun bare leker med deg. Jeg sier dette med tanke på det du skrev om at hun flørter med en bekjent av deg, for hvis du snakker sant så flørter hun jo også med deg. Det kan væra at hun er av den typen som liker å ha flere gutter diltende etter seg på én gang. Du burde finne ut av dette før du ringer henne. Men hvis du føler deg sikker på at dere har en slags "connection" så er det bare å ringe henne, hva har du å tape på det?

Hun flørter ikke på samme måte. Vi snakker sammen, vi går ikke å henger på skulderen til hverandre hele dagen

Lenke til kommentar

ja, jeg ringte og fikk det åpenbare svare: "Du har kommet til talepostkasten til..."

Nå snakket vi sammen før ferien og da fikk jeg vite at hun skulle utelands, samt som til vestlandet. Jeg er 85% sikker på at hun sa vestlandet var først, og så internasjonal, men jeg kan ta feil. I det tilfelle er det forståelig at hun ikke tar telefonen siden det er så himmla dyrt. Ellers antar jeg (hvis ikke hun var opptatt da eller lignende) at det er vanlig å ta telefonen uansett. Jeg overreagerer ikke, men betyr det noe spesielt hvis hun ikke ringer opp igjen? (Hvis jenter pleier å gjøre det i det hele tatt ovenfor "bekjente")

Takk for alle svar så langt :)

Lenke til kommentar

Send henne forholds innvitasjon på facebook, da finner du fort ut om det er et ja eller nei. :thumbup:

Eller så kan du bare spørre henne en gang når du snakker med henne på skolen om hun vil finne på noe etter skolen. F.eks driver dere med noe idrett? driver du med noe idrett? Ta ho med på en trenings tur. :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde ringt galehuset hvis en jente hadde sendt meg forespørsel på FB ut fra intet. En som ikke tør å ta kontakt irl er turnoff.

Ja, og kjempesmart andre-plan:

Driver du med noe idrett? For hvis du gjør det, så vil jeg at du skal bli med meg på jogging, jeg er desperat etter å få deg, og på en joggetur så er det fristende og lett med flørting! HEEELT ENIG!

Lenke til kommentar

Jeg hadde ringt galehuset hvis en jente hadde sendt meg forespørsel på FB ut fra intet. En som ikke tør å ta kontakt irl er turnoff.

Ja, og kjempesmart andre-plan:

Driver du med noe idrett? For hvis du gjør det, så vil jeg at du skal bli med meg på jogging, jeg er desperat etter å få deg, og på en joggetur så er det fristende og lett med flørting! HEEELT ENIG!

Uansett toern var bare for å hinte at dersom man har noe felles kan man ta de med på det, jeg har blant annet vært å sykla i 3 timer med ei jente jeg liker idag! ;) Jeg sa da aldri noe om jogging?

Endret av L4r5 waits for alice
Lenke til kommentar

GALSKAP, TWFA!

Med store bokstaver til og med. Det var fælt så selvsikker den kroppen var blitt siden sist.

Det var snakk om å be noen ut, ikke om noe frieri. Det er litt tøffere. (Men nå er jeg gift på 27. året, så jeg må ha lykkes med det også i sin tid.)

Rent visuelt sett har nok Geir litt for mange år på baken. :evil:

Baken min er ganske smekker den, men magen har nok noen år (les vin og god mat) for mye... :)

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ja, kjempebra det.

''Hei, du, du, jeg liker deg! Jeg håper du er like desperat etter meg som jeg er i deg og at vi kan leve lykkelig sammen i alle våre dager, jeg har alleredet planlagt fremtiden vår, du kan bare ikke si nei til meg!''.

GALSKAP, TWFA!

Jeg vet ikke helt hvor du har alt dette fra, ei heller all overdrivelsen xD "Hei, hei du! Jeg liker deg!

Jeg sa jeg bare skulle be henne ut, ikke tilstå et skriftemål om hvor mye jeg "elsker" henne. Jeg er interessert i hun og vil bli mer kjent med henne, thats it

Postet av anonym: dc02d9b87c7f166e54f830df1c5175ea

Lenke til kommentar

Så si akkurat det. "Hei. Jeg synes egentlig du virker som en jeg har lyst til å bli mer kjent med. Du virker så interresant. Lyst til å finne på noe en dag?" Bruk selvsagt dine egne ord i stedet. Ikke bruk ord som kjæreste osv. helt med en gang.

Lenke til kommentar

Jeg trur nok den setningen til L4r5 er enkel og grei, men akuratt det i midten ville nok jeg ha sløyfa. Fordi for ho jenta vil det kun virke som om han er desperat. :)

"Hei.Jeg synes egentlig du virker som en jeg har lyst til å bli mer kjent med. Du virker så interresant. Lyst til å finne på noe en dag?"

Så foreslår du hva som helst, bare ikke kino! Jeg er glad i å ta med folk ut på langrenn eller sykkel, men det er meg.. hehe :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...