Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sende signaler tilbake?

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvorfor jeg lager denne tråden, er vel ett håp om å få fasit-svar, men det skjer ikke. Jeg er en gutt på 15 år, går i 10. klasse. Jeg går i klasse med en jente som jeg har gått i klasse med hele veien siden 1. klasse. Vi bor veldig i nærheten av hverandre, så vi gikk ofte til og fra skolen sammen, vi gjør det nå også noen ganger, så jeg kjenner henne veldig godt. I 7. klasse var den tiden alle hadde begynt å få seg msn, så jeg snakket veldig mye med henne der, og den gangen for 3 år siden ble jeg forelsket, min første forelskelse. Jeg fortalte henne det etter en stund, viste seg at hun ikke hadde samme følelsene. Jeg var jo bare 11-12 år, så var veldig dårlig på å tolke signaler, og grunnen til at jeg ble forelska var at jeg hadde en drøm hvor hun sa at hun likte meg. Da jeg stod opp var jeg forelska, visste ikke helt hvorfor jeg var så glad, men samtidig trist på den tiden, men jeg lærte etterhvert hva det var. Hun forstod meg, og var ganske grei mot meg, tipper hun visste hvordan jeg hadde det.

Nå 3 år senere har jeg falt for henne igjen. Denne gangen, så har jeg litt mer erfaring en sist gang, jeg ser signaler bedre nå, siden dette er min 4. forelskelse på 3 år, så har jeg "lært" veldig mye. (Jeg forelsker meg veldig lett). Må bare slenge på ett spørsmål inni her først, har dere noen gang vært forelsket i samme jente to ganger? Uansett, jeg får ofte øyekontakt med henne, og noen ganger holder hun blikket .. lenge. Jeg sitter også rett bak henne i klasserommet, og jeg ser noen ganger at hun snur hodet til siden og ser på ett punkt, men jeg skjønner at blikket er rettet mot et annet punkt. Hun smiler også oftere til meg, kommer bort til meg, så jeg tolker alt dette som om hun liker meg. Men uansett, så er den frykten i meg, hva hvis det ikke er noe i det? Hva hvis jeg innbiller meg ting og tar feil? Vet at mange av dere kommer til å tenke "Selvfølgelig liker hun deg! Du har ingen ting å tape uansett! Kjør på!" men, det er ikke så lett. Hvordan skal jeg sende tilbake signalene? Jeg tror jeg egentlig vet hva jeg kommer til å få i svar, men uansett, kanskje noen kommer med noe jeg ikke visste fra før :)

Postet av anonym: 567096e9c32a36402b1593b76ec32bee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...