RBW Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Kritikken hagler mot det sosiale nettstedet. – Nå har Facebook gått for langt 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Facebook Disconnect - Chrome + Disconnect.me + incognito window = :-) Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Både enig og uenig. Jeg syntes facebook blir bedre og bedre med de nye grepene, selv om mange benekter dette. Jeg finner det mer oversiktlig og logisk. Likevel er jeg også vanvittig enig i at man deler mer og mer tilsynelatende uten å være klar over det selv. Syntes tickerideen er god, men du verden så detaljert den er. Personlig har jeg gjennomgått profilen grundig mtp personvernpolicyen... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg synes det er latterlig at alt som er av media fremstiller facebook som nødvendig. Jeg bruker facebook utelukkende til å holde kontakten med folk, når facebook endrer dette på en negativ måte, så sletter jeg kontoen min. Hvis det facebook gjør nå er så jævlig fælt (noe jeg ikke skjønner at det skal være), så er det bare å slette kontoen deres. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Vel, det er vel ikke kun facebook som er skyld i det? Spotify ville sikkert få det gjennom de å så når folk ser en sang så tenker de "oi, den fikk jeg lyst til å høre på nå" eller "oi, den har jeg ikke hørt før" og hører på de så spotify får inn litt flere kroner i kassa. Lenke til kommentar
jecpah Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Så gi F i å logge seg på da, om det er så vanskelig. Uansett kan man koble av f.eks Spotify slik at det ikke vises. Handler vel litt om at brukeren må skjønne programmet man bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg