Dellers Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 You are a patriotic Social Democrat. 3 percent of the test participators are in the same category and 32 percent are more extremist than you. Veit ikke helt hva de legger i nasjonalistisk jeg? Jeg er imot at alle land skal bli mest mulig like hverandre, men jeg synes langt ifra at Norge er noe å rope hurra for. Kanskje jeg er en global nasjonalist, i den grad det gir mening. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Dellers: Med nasjonalisme mener de at man er opptatt av landegrenser, nasjonalkultur, nasjonal identitet og språk, suverenitet, mot innvandring, mot globalisering, mot multikulturalisme, etc. Jeg er strengt tatt overrasket over at jeg "bare" ble 58% cosmopolitan. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) You are a democratic National Liberal. 3 percent of the test participators are in the same category and 83 percent are more extremist than you. Endret 4. oktober 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Dellers: Med nasjonalisme mener de at man er opptatt av landegrenser, nasjonalkultur, nasjonal identitet og språk, suverenitet, mot innvandring, mot globalisering, mot multikulturalisme, etc. Jeg er strengt tatt overrasket over at jeg "bare" ble 58% cosmopolitan. Nettopp ja. Føler vel ikke at er er spesielt nasjonalistisk egentlig, ihvertfall ikke på vegne av Norge. Er ikke så opptatt av landegrenser og slikt i og for seg, men bortsett fra når det kommer til grunnleggende menneskerettigheter ønsker jeg ikke at vesten skal få alle til å bli som dem/oss. Ikke er jeg spesielt mot innvandring heller, men jeg er nok mot globalisering. Da igjen pga. vestens arroganse, vesten veit ikke alt. Tvert om finnes det mange steder på jorda jeg heller kunne tenke meg å leve enn i et vestlig land, da disse strengt tatt bygger alt rundt penger og materialisme. Utrolig kjedelig egentlig. Personlig synes jeg (igjen, bortsett fra at menneskerettigheter osv. er bra) ikke at vesten er noe å rope hurra for i det hele tatt. Bortsett fra god underholdning (musikk, spill, filmer) har jeg ikke et godt ord å si faktisk. Endret 4. oktober 2011 av Dellers Lenke til kommentar
Trusselvurdering Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) You are a capitalist. 1 percent of the test participators are in the same category and 11 percent are more extremist than you. Endret 4. oktober 2011 av KEBABavSVIN Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Nå glemte jeg å vektlegge spørsmål osv. Sleit også med å skjønne noen spørsmål. (Er ikke verdensmester i engelsk ) Men jeg er ingen partigutt, så har vanskelig for å relatere meg til partier. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 You are a neoliberal Democrat. 5 percent of the test participators are in the same category and 64 percent are more extremist than you. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 You are a Social Democrat. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 You are a neoliberal Democrat. Stemmer Venstre Lenke til kommentar
Stagiriten Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) You are a capitalist. 1 percent of the test participators are in the same category and 11 percent are more extremist than you. Mer kapitalistisk enn meg. Endret 20. oktober 2011 av Stagiriten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå