Solvip Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Nordkapp Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Liker lyset og komposisjonen din i dette utsnittet fra Torshov eller Sagene. Rullestolen og fravær av informasjon i bildet som kan fortelle om hva som befinner seg innenfor veggene her er med på å gjøre bildet interessant, det pirrer nyskjerrigheten. Vet ikke om støyen kommer av undereksponering eller om den er tilført i etterkant, personlig er jeg ingen motstander av støy - men synes den blir for grå og påtrengende i skyggepartiene her. Totalt sett liker jeg dette bildet. Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Takker for utfyllende kommentar! Har påført støyen her og i utgangspunktet ville jeg ha den litt finere men så syntes jeg bildet fikk et litt gammelt preg med denne versjonen som jeg syntes var helt ok:) Ser hva du mener angående skyggepartiene.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg