IkKe123 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Kan du rette mine feil? grammatikk feil trenger det feilfritt men er ikke så god i engelsk takk! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Tror det er ytterst få som vil ta den jobben. Jeg vil heller anbefale å legge inn snutter du er usikker på, her på forumet. Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Skal se om jeg kan få rettet det Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Du kan jo starte med "English rapport"... Lenke til kommentar
IkKe123 Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Skal se om jeg kan få rettet det takk! betyr mye, men rett de groveste feilene fordi jeg trenger det fort Lenke til kommentar
IkKe123 Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Skal se om jeg kan få rettet det kan du sende meg det du har retta ? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Sett raskt igjennom, rettet det jeg kommer på i farten. Noen steder har jeg byttet ut hele eller deler av setningen, enten fordi det høres bedre ut (mindre "Svelvik-engelsk"), eller fordi det er feil slik det er skrevet. Hvilken klassen går du i? Bare å spørre dersom du har noen spm. English report -rask retting.docx 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ikke negativt ment, men det er ikke bare skrivefeil her for å si det slik, språket er forferdelig. Hadde tatt en stund å skrive det om. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ikke negativt ment, men det er ikke bare skrivefeil her for å si det slik, språket er forferdelig. Hadde tatt en stund å skrive det om. Merket det selv, men det har også litt å gjøre med klasse, samt nivået. Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Det skulle vært innlevert 16:10 idag så nå han ihvertfall fått vedlagt en fil hvis han får en mulighet i morgen. Endret 30. september 2011 av Vivarin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå