Klossmajoren Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hei Xboxen slim'en min er 1 år og 1mnd gammel, og vil ikke lese NOEN av CDene (spillene) mine, hjelp! Hva kan jeg gjøre for å fikse det på egen hånd? s Lenke til kommentar
samco Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hvorfor legger du ikke inn cdne på hdd? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Hvorfor legger du ikke inn cdne på hdd? Xboxen min vil ikke lese NOEN Cder, hvordan skal jeg da kunne legge de inn på hard discen? Når jeg setter inn et spill, kommer det at den prøver å lese spillet, men så kommer det bare opp, open tray, den vil rett og slett ikke registrere noen av spillene, så noen andre løsninger på lur? Endret 30. september 2011 av speedskater Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Du har jo garanti. Kontakt support. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Du har jo garanti. Kontakt support. Garantien varer i 2 år? Så jeg kan dra til en butikk hvor jeg kjøpte den og si at den er ødelagt og få en ny der og da? Jeg trenger ikke å sende den inn til reperasjon?? :o Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Du har jo garanti. Kontakt support. Garantien varer i 2 år? Så jeg kan dra til en butikk hvor jeg kjøpte den og si at den er ødelagt og få en ny der og da? Jeg trenger ikke å sende den inn til reperasjon?? :o Om du er heldig Litt usikker her, men det kan hende de kan kreve å sende den til reperasjon. I så måte kan det være like greit å ta direkte kontakt med Xbox support, og sende den inn selv. Lenke til kommentar
samco Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Flere år siden jeg sist fikk en 360 til å dø men da var det ivertfall xbox support som ble ringt Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Flere år siden jeg sist fikk en 360 til å dø men da var det ivertfall xbox support som ble ringt Hvordan sender man den inn direkte til xbox folka da? Har de en egen fabrikk liksom hvor de mekker xboxer? Og hvilket nummer må jeg ringe, for å få tak i noen derfra? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Det kommer en transportør og henter den på din adresse. Om 2 uker kommer han igjen med en reparert Xbox. Eventuelt du får en pappeske i posten du skal putte Xbox og. Esken har forhåndsbetalt porto, og du sender Xbox i den. Esken kommer i retur om 2 uker med en reparert Xbox. Åpningstider Mandag-fredag: 08:00-16:00 Lørdag: Stengt Søndag: Stengt Telefonnumre Gratis: 800 14 174 Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Bra service Fikk til og med rep den :cool:første 360 jeg kjøpte i 2006 (brukt for alle var revet ut av hyllene ved lansering) rep av ms , uten kvittering og kjøps bevis .... Har fortsatt the Old girls Hdd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå