AnonymDiskusjon Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hvorfor i helvete vil du meg så vondt? Hater deg ikke..elsker deg! Hvordan kan du ikke se, hvordan kan du være så blind? Jeg vet så lite selv men prøver å vise deg hva jeg trenger. Men du vil ikke hjelpe meg. Du gir ikke hjelp til noen. Andre enn deg selv. Det har du sagt selv. Hvorfor er det ingen folk? Vi bor i en stor verden, hvorfor er jeg så ensom? Har ikke noen andre enn deg. Men du har nok av venner..setter ikke pris på meg som jeg gjør deg. Du elsker ikke å snakke med meg som jeg gjør. Du er den fantastiske. Jeg er veggpryd. Trodde vi hadde noe. Men jeg tok feil igjen. Jeg er helt alene. Trodde jeg var verdt noe, det er det som er så vondt. Å tro at du er verdt noe. Jeg bør kjenne min plass. Men jeg trodde jeg hadde vokst. Trodde jeg hadde muligheter som jeg bare kunne ta nå. Jeg vil ikke tilbake dit. Da har jeg ingen grunn til å leve lenger. Jeg har ingen grunn til å leve lenger. Unnskyld, jeg må bare skrive hva jeg føler til noen. Postet av anonym: 25756b545d35579b26910df8b40fb461 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Godt å få ting ut av systemet! 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Demantios Skrevet 30. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Hvorfor vil du oss så vondt? Skrive på den måten? Jeg liker ikke dikt. Hvorfor skriver du dikt da? Jeg skjønner ikke hva du vil frem til! Jeg har ikke peiling! Jeg orker ikke dette. Du er trådstarter. Jeg er gressklippertraktor. Hva skal jeg forstå? Hvilken vegg er rettest på månen? Jeg orker ikke mer! Blir trøtt! Vil bare sove! Helt alene!! Med teddybjørnen min! Buhu! Amen! Endret 30. september 2011 av Demantios 13 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hvorfor bruker du Diskusjon.no som en blogg? 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Gå heller til dikt.no. 3 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Svarene viser vel at denne tråden ikke bør stå åpen. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg