Kinky Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Nå har jeg endelig fått meg nytt design på siden... Så, hva synes dere? Link: http://kristian.cybernorge.com Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Dette er ONTOPIC Derfor poster du her Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Dette er ONTOPIC Har ikke for vane å poste off-topic (on-topic), men er det ikke litt paradoksalt at en kan poste off-topic (on-topic?) i off-topic? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 selv om dette er off topic, så trenger man ikke å dobbel poste da! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Dette er ONTOPIC Har ikke for vane å poste off-topic (on-topic), men er det ikke litt paradoksalt at en kan poste off-topic (on-topic?) i off-topic? Helsike.. den trengte jeg tid på å fordøye Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Dette er ONTOPIC Har ikke for vane å poste off-topic (on-topic), men er det ikke litt paradoksalt at en kan poste off-topic (on-topic?) i off-topic? Og jeg liker løvstek... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå