Tan28 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Og "hylekoret" er igang HVER gang Facebook (eller andre) gjør noen endringer, så starter jammeret. Det er utrolig rart, men det ligger nok i menneskets natur og ha en motvilje mot endringer. MEN, hadde Facebook i sin tid blitt lansert så utviklet som den er idag, så hadde nok folk signet seg opp alikevel Orker ikke svare på helet, da jeg ikke helt ser sammenhengen mellom artikkelen og innlegget ditt, men... Dette handler da visselig ikke om naturlig motvilje til endringer? Handler vel mer om en grunnleggende frihet til å kunne velge hva man ønsker å dele med gud og hvermann, heller enn å bli tvunget til å velge hva man ikke ønsker å dele? ...og dette med Spotify+Facebook er så dumt at jeg ikke engang vet hvor jeg skal begynne. Er sjeleglad jeg allerede har Spotify Premium og at Facebook kontoen min er historie. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Denne gangen ble det spikern i kista for min del. Alt kan være som det er bare vi selv kan slå det på. Men når det er på fra begynnelsen av og man selv må rote for å ikke dele så gidder jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
Tar1973 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvis man ikke liker facebook ikke bruk det. Ingen tvinger deg til å bruke facebook. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvis man ikke liker facebook ikke bruk det. Ingen tvinger deg til å bruke facebook. Er jo det de gjør .. Tvinger deg til og lage deg Facebook konto for og bruke Spotify. 1 Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Anbefaler alle å gå over til google+ Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Er det noen endringer som er verdt å bry seg om? Noe som man burde slå av? Ikke har jeg connecta spotify, og dette timeline-styret har jeg ikke sett noe til. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Er litt rart at facebook ikke hører på brukerne, men nesten alltid gjør det motsatte. Jeg kommer neppe til å slette brukeren min, jeg liker å få med meg hva som skjer rundt omkring, men snart går det for langt. Man skal ikke se bort ifra at facebook snart legger til "Had for breakfast today... Had for lunch today.... Had for dinner today..." osv :s Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hjeeelp andre ser hvilke musikk jeg spiller!!! Jordens ende er kommet!!!! Vræææææææll!!!! Jeg har ikke fått mine anti psykotiske på apoteket den uka her....alle følger med på hva jeg gjør!!! Hjeeeelp!!!! /sarkasme off Anbefaler alle å gå over til google+ Ja så kan en lage sirkler på sirkler å putte folk i sirkler til en går i en sirkel. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hjeeelp andre ser hvilke musikk jeg spiller!!! Jordens ende er kommet!!!! * HAH. Dette er bare starten, om 5 år når Facebook monterer web kamera i toalettet ditt vil du da si det samme? 1 Lenke til kommentar
tomaslo Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 .. og nå er det bare å vente i 14 dager på at Facebook kontoen skal bli slettet. http://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hjeeelp andre ser hvilke musikk jeg spiller!!! Jordens ende er kommet!!!! * HAH. Dette er bare starten, om 5 år når Facebook monterer web kamera i toalettet ditt vil du da si det samme? Hehe, for noen uker siden slapp jeg en av dem største kablene jeg noen gang har gjort. Den knakk ikke av så jeg måtte reise meg å riste godt på fua før den gjorde det. Tenke med meg selv at dette skulle vært dokumentert....en slik tjeneste som du nevner hadde vært PERFEKT i denne anledningen! 1 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Er ikke mulig og ikke lage seg et bilde av den situasjonen i hode når man leser det der. :!: Lenke til kommentar
Royalgipsy Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Muhahaha nå kommer facebook og tar deg ! De avslører at du hører på møkkamusikk selv om du vil fremstå som hipp. Og så avslører de at du i hemlighet er en dreven rødstrømpe selv om du proklamerer støtte for frp. og de kan jo helt sikkert finne på å ta nakenbildene du distribuerer til motsatte kjønn og gjøre dem offentlige på stoltenbergs side så hele norge ser dem... Seriøst folk hva er det av personlig informasjon på facebook som er farlig ? Det er jo ikke slik at de avslører mørke familiehemeligheter som at onkelen din har vært utro med din beste venns mor.. allt du skriver der velger du selv, skriver du ikke offentlig ting som er sjenerende eller legger ut sjenerende bilder så er hemeligheten din godt gjemt ! Er det slik at du hater sjefen er det ditt eget valg om du vill dele det med offentligheten på face, hvis du vill klage til en venn bare så ring eller send en mail isteden. DU trenger ikke å klage på en gratistjeneste som bare gir deg muligheter du selv kan velge om du vil ha eller ikke ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qtXdRFbtay Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Synes ikke dette er noen big deal. Jeg delte da all musikken min på last.fm fra før av. Liker du det ikke, bare skru på private listening. Lenke til kommentar
pantera9 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Tydeligvis bare meg og mine venner som synes at Spotify i tickeren er en jævlig god idé. Det er en fin måte å finne ny musikk på, og ikke minst diskutere låter. Er alle så redde for at folk skal se hva man hører på? Er musikken deres så gay? Dessuten: 3 museklikk, så er det vekk. Verre er det ikke. 1 Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jepp jeg skygger Facebook som pesten... Skal nok sies at det er mulig det finnes ett dusin Google+ kontoer i mitt eierskap. Men ingen er i bruk, og noen av disse er nok tilknyttet søppel eposter, og andre tjenester som bruker Google IDer, slik som Jabber. (Wippien.) Er svært glad for at jeg ikke er med på sosiale medier tullet akkurat nå, jo mer jeg ser jo gladere er jeg at jeg står utenfor. Du er med i en rekke grupper, alt fra arbeidsplassen interne system til wow guild. Disse er ikke sammenkoblet, familie er en annen, ja en fetter som også jobber i orkla og spiller wow er løselig i alle tre gruppene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå