Gå til innhold

Spill Battlefield 3 nå! (PC, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Mener jeg leste en plass at Dice utsatte Caspian Borders i betaen til de hadde fått litt mer has på serverne, siden de er tydeligvis under stor pågang. :) Jeg har sett et par-tre låste servere med Caspian Borders, men de hadde alle 0 spillere. (Pga passordbeskyttelse?). Selv så liker jeg ikke denne "Rush" modusen, så gleder meg vilt til å teste ut Conquest som er "mer" Battlefield, etter min mening.

Jeg har ikke sett Caspian Border servere etter at Codera's bf3 passord skipper ble populær http://www.coderah.com/?page_id=389 (chrome og firefox).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stereotypisk? :roll: er rimelig lett å se feilene på dettte spillet tror nok du må få deg litt mere erfaring :thumbup: Sikkert kult å ha et spill du kan skyte igjemmom en bru for å drepe fienden på den andre siden.. spillet er jo fullt av bugs :hmm: Tok ikke mange minuttene å se at dette er nok en konsoll melkings prosject av EA.... Skuffa er bare for ordet..

Du er jo treigere enn en bestemor på 90... Om du ikke har skjønt det, det er en fuckings BETA!! Blir så oppgitt av sånne som deg... HERRRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De har jo eget utviklingsteam for PC JOOOOOOOOOOO!!!!!!!!! OMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGG

Endret av Hyd
Lenke til kommentar

Har spilt litt på denne betaen nå, og synes de hR laget spillet bra, men foreløbig slår det ikke bc2, noe som er helt eget. Kommer til å spille betaen litt til før jeg går tbake til bc2.

De skulle gitt oss en bane med kjøretøy, litt rart og teste ut BF uten kjøretøy :p

Jeg liker ikke Metro eller modusen den spilles i.

Dessuten tar det endel tid "før man bli en del av spillet", så jeg skjønner godt fristelsen til å gå tilbake til BC2.

Jeg gjorde selv det etter å ha prøvd det litt første gang.

Men det blir noe helt annen når vi kommer med andre kart og conquest. Gleder meg sykt til 25/11 når vi skal få full aksess til spillet.

Det mest positive så langt er poengsystemet. Man får masse poeng for å hjelpe til. Selv om man ikke dreper, så kan man alikevel få gode poeng for supress og andre ting. Helst hadde jeg sett at laget som tapte fikk halvert sin score, for da slapp man at så mange var ego.

kan være litt enig der:) i bc2 får man jo mye poeng ved å hjelpe andre, være i squad og den type ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...