Gå til innhold

Spill Battlefield 3 nå! (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørt om spill oppdateringer, samco? Siden 2006 har spill vært oppdatert og fikset i etterkant av når spillet kom ut. Så stopp med flammingen av BF3 betaen.

Betaen er KUN ment for å stress teste servere og matchmaking. Ikke for å vise frem spillets helhet. Jeg har tro på DICE og tror at BF3 release candidate kommer til å bli ganske stabil og bra, men spillet kommer ikke til å bli fullkomment før det har kommet et par oppdateringer for å fikse bugs osv etter release.

 

 

Jeg har prøvd å spille betaen på PC i dag, men sliter veldig med matchmaking. Blir kastet ut hele tiden "Lost connection with server". PCen min lagger med instillingene betaen er på når man har installert det, og når jeg skal endre på oppløsning, få fullskjerm osv så detter jeg ut av serveren.

Lenke til kommentar

Hørt om spill oppdateringer, samco? Siden 2006 har spill vært oppdatert og fikset i etterkant av når spillet kom ut. Så stopp med flammingen av BF3 betaen.

Betaen er KUN ment for å stress teste servere og matchmaking. Ikke for å vise frem spillets helhet. Jeg har tro på DICE og tror at BF3 release candidate kommer til å bli ganske stabil og bra, men spillet kommer ikke til å bli fullkomment før det har kommet et par oppdateringer for å fikse bugs osv etter release.

 

 

Jeg har prøvd å spille betaen på PC i dag, men sliter veldig med matchmaking. Blir kastet ut hele tiden "Lost connection with server". PCen min lagger med instillingene betaen er på når man har installert det, og når jeg skal endre på oppløsning, få fullskjerm osv så detter jeg ut av serveren.

Jeg ble kastet ut av serveren og men etter at jeg opdaterte driveren til en ny beta driver 285,27 trur jeg det hete for GTX så kan jeg spille så lenge jeg vil

Lenke til kommentar

Jeg prøvde betaen for et par dager siden, og selv syntes jeg spillet så meget bra ut. Litt rar meny i forhold til hva jeg er vant med, og det stygge map'et håper jeg blir forandret før release. Jeg forstår at dette er en uferdig beta, og gidder dermed ikke å spille før release, som jeg har forhåndsbestilt.

 

Men er det EN TING som får meg til å spekulere, så er det de som sitter døgnet rundt og spiller denne betaen og forsvarer det med: "FYFAEN så JÆÆÆVLIG bra spill, nå skulker jeg skolen så jeg kan sitte hjemme og få orgasmer ut øya fordi det er så konge!"

 

Herregud. Spillet er fyllt med bugs fordi det er en beta. Jeg har flere kompiser(20år) som ditcher skole for å spille BF3-beta. Syens de virkelig at spillet er bra som det er nå, eller går de konge BF3-previewsa på repeat i underbevisstheten mens de sitter å gamer?

 

 

Fikk spørsmålet om å komme på LAN i natt, for å spille BF3 sammen.

Spar meg. Jeg satte ikke opp denne gamingriggen for å sitte å late som jeg spiller et ferdig spill :tease:

 

Nå har jeg sagt mitt, så jeg stikker på youtube og ser noen gameplayvideoer. Av BF3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg prøvde betaen for et par dager siden, og selv syntes jeg spillet så meget bra ut. Litt rar meny i forhold til hva jeg er vant med, og det stygge map'et håper jeg blir forandret før release. Jeg forstår at dette er en uferdig beta, og gidder dermed ikke å spille før release, som jeg har forhåndsbestilt.

 

Men er det EN TING som får meg til å spekulere, så er det de som sitter døgnet rundt og spiller denne betaen og forsvarer det med: "FYFAEN så JÆÆÆVLIG bra spill, nå skulker jeg skolen så jeg kan sitte hjemme og få orgasmer ut øya fordi det er så konge!"

 

Herregud. Spillet er fyllt med bugs fordi det er en beta. Jeg har flere kompiser(20år) som ditcher skole for å spille BF3-beta. Syens de virkelig at spillet er bra som det er nå, eller går de konge BF3-previewsa på repeat i underbevisstheten mens de sitter å gamer?

 

 

Fikk spørsmålet om å komme på LAN i natt, for å spille BF3 sammen.

Spar meg. Jeg satte ikke opp denne gamingriggen for å sitte å late som jeg spiller et ferdig spill :tease:

 

Nå har jeg sagt mitt, så jeg stikker på youtube og ser noen gameplayvideoer. Av BF3.

 

Jeg skjønner at mange ikke liker banen som er valgt men jeg synes det var veldig digg og gå i trange korridorer og vente spent på om noen fiender kommer :D

 

også syns jeg det er tøft at du først bynner i en park og så går under i en tunnel, og tilslutt kommer man til bygninger og ha en miks av både åpen bane og gå inni hus ,

 

Men seff vill jeg like Caspian borders mere, bare at det er litt godt med variasjon :)

 

Jeg elsker pistolene i dette spillet bruker dem i koridorene ,(ggaahh bare jeg tenker på det så må jeg ta meg en til runde nå ) ^^ : D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne betaen er ikke langt unna Release og som vi vet tar trykking og distribusjon samt klargjøring for digital nedlasting også tid. Med mindre de satser på en heftig nedlastbar Patch når man starter spillet så dette skuffende ut i mine øyne.

 

Jeg testet på PC med 6950-2GB@1536SP med "Caspian border" kartet. For å si det slik Crysis 2 så vesentlig bedre ut og etter all hype BF3 har fått skuffet dette. Men jeg venter med å gjøre meg opp en helhetlig mening til jeg får dillet med innstillinger i Release/SP og 3xHD6950.

 

Jeg håper SPen blir bra siden det vil være hovedinntrykket mitt og deretter er det meget lovende at man får spille opptil 64 stk på MP. Det blir spennende å se om opplevelsen der blir like god som BF2 i sin tid var. Kanskje jeg endelig spiller litt FPS MP igjen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Det er nok ikke noe problem med å få fikset de fleste bugs etterhvert. Alt jeg krever er BF2 + flott grafikk.

Det nye poengsystemet som belønner alle som bidrar til kills, er veldig positivt.

 

Det skal bli morsomt å tenke ut strategier for å presse seg fram som squad. Det blir mange situasjoner, hvor man kun kan greie seg vha teamwork. :thumbup:

Lenke til kommentar

Riight :innocent: det haddde jeg oxo sagt etter all den bad presse om betaen ... fyflate kor mange misfornøyde gamere det er med bf3 betaen EA må vel skjelve med all den dålige intrykk fra denne :!:

 

Troll!! GTFO!

 

 

Jeg er ganske irritert på pcen min akkuratt nå. Har oppdatert drivere, men fortsatt faller jeg ut hver gang jeg kommer inn i et game, og skal endre på grafikkinstillinger. Jeg tror pcen min trenger en kraftig oppgradering for å dra BF3. Intel Core e8400 (2x 3.0GHz), 2GB DDR2 RAM og HD 4870 512MB holder ikke..

Tror ikke jeg gidder å spille det på Xbox 360 heller, da jeg skjeldent spiller multiplayer spill på den lenger, og gidder derfor heller ikke å betale for XBL Gold. What to do? Oppgradere pcen for 5000 kr eller nøye meg med konsoll versjonen? :hmm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror også det må være at jeg har for lite RAM/minne for å kunne kjøre spillet uten at det hakker. Det Origin opplegget sluker mye av minnet mitt. Ellers så mistenker jeg også at C: disken min begynner å bli gammel og sliten.

Jeg får spilt, jeg får satt ned grafikken til Low og spilt med det i vindu-modus, men når jeg skal sette på fullscreen så klikker alt sammen. :w00t:

Lenke til kommentar

Prøvde betaen litt i går. Mye positivt som kan sies om spillet så langt.

Selvfølgelig noe negativt også.

 

- Lyktene blender ufattelig mye. At du kan bli blendet synest jeg er kult nok, men ikke at du blir det når du er nesten 90 grader ved siden av der vedkommende peker med lykta..

 

- Én annen ting jeg opplevde. Det går ikke ann å knele (og stå?) i buskene og kaste granat. Det blir som å kaste den i veggen, selvom det utfira din synsvinkel ser ut som du går klar busken. Endte selvfølgelig som selvmord...

 

+ Kult hvordan du ser kroppen noen ganger når du hopper gjerder, murer etc.

 

+ Animasjonen når du selv dør, regner og håper på det kommer flere animasjoner.

 

+ Våpenfølelsen. Rekylen virker litt mer troverdig enn i andre spillene jeg har spillt. Skal sies jeg bare prøvde et automatvåpen og én pistol sålangt.

 

Gleder meg til å få teste et skikkelig 64 player map. 32 spiller mappet i betaen var kult nok, men føler Battlefield serien handler mer om store maps, flere spillere og kjøretøy, noe som gir rom for lagspill.

 

Edit: Synest spillet gikk meget bra på høy grafikk med mitt system som består av blant annet:

AMD X6 1090T Black Edition

8 GB minne

ATI 6970

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Mener jeg leste en plass at Dice utsatte Caspian Borders i betaen til de hadde fått litt mer has på serverne, siden de er tydeligvis under stor pågang. :) Jeg har sett et par-tre låste servere med Caspian Borders, men de hadde alle 0 spillere. (Pga passordbeskyttelse?). Selv så liker jeg ikke denne "Rush" modusen, så gleder meg vilt til å teste ut Conquest som er "mer" Battlefield, etter min mening.

Lenke til kommentar

Hvordan får man dette spillet til å flyte fint med høy FPS?

Spillet anbefalte ultra settings, men prøvde high uten noe anti analising osv. Men det hakker enda litt. virker som jeg ikke har mye over 30-40fps.

 

Spec:

i7@3,8Ghz

6gb Ram @ 1530mhz

3 stk 5870 i crossfire@stock

SSD harddisk

X-fi lydkort

 

3stk 22" skjermer i eyefinity.

 

Alt tilsier at dette burde være kraftignok til å drive dette spille på high eller ultra med alt på vel?

 

Kan også være tempratur på pc. sørg for nok vifter

Lenke til kommentar

Mener jeg leste en plass at Dice utsatte Caspian Borders i betaen til de hadde fått litt mer has på serverne, siden de er tydeligvis under stor pågang. :) Jeg har sett et par-tre låste servere med Caspian Borders, men de hadde alle 0 spillere. (Pga passordbeskyttelse?). Selv så liker jeg ikke denne "Rush" modusen, så gleder meg vilt til å teste ut Conquest som er "mer" Battlefield, etter min mening.

 

Passordene finner du på google. Bare ikke trykk opp sidene, man vet aldrig hva som befinner seg bak.. bare søk og se hva det står på google, men Dice bytter passord hver dag, jeg har truffet blunk, men jeg måtte trykke i over en time. Får det er som regel alltid fullt. Og de som det står 0 på er som regel fulle de også,

men gud for et brett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...