Gå til innhold

Spill Battlefield 3 nå! (PC, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan får man dette spillet til å flyte fint med høy FPS?

Spillet anbefalte ultra settings, men prøvde high uten noe anti analising osv. Men det hakker enda litt. virker som jeg ikke har mye over 30-40fps.

Spec:

i7@3,8Ghz

6gb Ram @ 1530mhz

3 stk 5870 i crossfire@stock

SSD harddisk

X-fi lydkort

3stk 22" skjermer i eyefinity.

Alt tilsier at dette burde være kraftignok til å drive dette spille på high eller ultra med alt på vel?

Vil anbefale deg å kjøre afterburner og "detach" grafen fra resten (gjør dette vinduet så bredt som mulig), slik at du kan se fps, cpu-load osv i hele gamet. I tillegg ville jeg gjort det samme med taskmanager så du kan se på cpu-load.

Nå har jeg ikke særlig erfaring med hvordan kraft/ytelse skalerer med tanke på multi-gpu og mange skjermer. Kan jo være at spillet eller driverne ikke er finpolert nok til at det flyter bra med multi gpu. Oppsettet ditt er jo temmelig heftig.(Btw har du installert 11.10 driver preview som har blitt sluppet for bf3 betaen?!)

Jeg kjører spillet på 1920x1080, alt på low utenom de to instillingene som har med drawdistance å gjøre og texture er på medium. Synes dette spillet ser ganske bra ut så lenge man har høyeste oppløsningen. Oppsettet mitt er c2q q8300@3Ghz,4gb pc6400,5850 toxic,intel x-25m 80gb gen2 ssd. Belastningen på cpu og gpu er ganske lik, litt hardere belastning på gpu'en. Jeg har vel ca 50-65fps ute og ca 80-90fps inne.

Endret av DeepW
Lenke til kommentar

Hvordan får man dette spillet til å flyte fint med høy FPS?

Spillet anbefalte ultra settings, men prøvde high uten noe anti analising osv. Men det hakker enda litt. virker som jeg ikke har mye over 30-40fps.

Spec:

i7@3,8Ghz

6gb Ram @ 1530mhz

3 stk 5870 i crossfire@stock

SSD harddisk

X-fi lydkort

3stk 22" skjermer i eyefinity.

Alt tilsier at dette burde være kraftignok til å drive dette spille på high eller ultra med alt på vel?

Tror nok du må over på 6970 hvis du vil ha flere FPS, hvertfall hvis du kjører 3 skjermer i eyefinity. Har 1stk 5870 selv, og det er ikke nok til å kjøre på Ultra i 1920*1080 på 1 skjerm.

Se her for en en liten test av skjermkort i BF3

http://www.sweclockers.com/artikel/14532-grafikkort-i-battlefield-3-beta

Lenke til kommentar

Måtte bare ha en nettleser plugin for å spille det, så måtte jeg være i live og gjemme meg for å forandre på innstillinger og selvfølgeøig så måtte jeg ut av spillet bare for å finne en annen server.

Største skuffelse i dette spillåret? Definitivt.

Husk på at det er en beta! Jeg regner med at de fikser måten du endrer innstillinger på, for jeg er enig i at det er håpløst (hvertfall i multiplayer), i single player er det nok ikke noe problem.

Personlig liker jeg browser plugin saken, alt er oversiktlig og samlet på et sted (inkl voip innstillinger i party osv).

Å kalle det årets størreste skuffelse på bakgrunn av dette er å dra det litt langt kanskje? ^^ Grafikk, lyd og gameplay er jo drøyt bra!

Endret av Nutcaze
Lenke til kommentar

We're sorry, an error has occurred:

There is a problem with your game's setup. Please reinstall your game......

Fikk samme i Alpha trial, har reinstallert Origin og spillet 100000 ganger. Bra med et spill der man trykker launch > web browser > origin > feilmelding + en slap i trynet. Mw3 er plutselig mer fristende nå..

Endret av LNF
Lenke til kommentar

For et drit spill tok en runde på 360 versjonen av betaen :thumbdown: pure crap blir en runde på singel playern på bf3 ikke x om jeg gidder dette skuffende tullet online :thumbdown:

Kan du utdype hva du mislikte med den fantastiske Bf3 betaen, for alt jeg ser her er trolling og ikke konstruktivt babbel engang. Liker mennesker som ikke kan forme egne ordentlig meninger å støtte opp om dem med kunnskap.

• Liker 1
Lenke til kommentar

For et drit spill tok en runde på 360 versjonen av betaen :thumbdown: pure crap blir en runde på singel playern på bf3 ikke x om jeg gidder dette skuffende tullet online :thumbdown:

Latterlig, du høres ut som en stereotypisk xbox gamer, som får anfall viss ingenting virker på første forsøk, slik som besteforeldre lett kan få.

Hvordan er egentlig gameplay på dette spillet? Er det skillbasert slik som CS? Klarer man noe alene, eller er man avhengig av mange andre for å klare noe? (F.eks CS kunne man med gode ferdigheter ta ut et helt lag alene, selv om dette ofte kun var 8v8).

Lenke til kommentar

Stereotypisk? :roll: er rimelig lett å se feilene på dettte spillet tror nok du må få deg litt mere erfaring :thumbup: Sikkert kult å ha et spill du kan skyte igjemmom en bru for å drepe fienden på den andre siden.. spillet er jo fullt av bugs :hmm: Tok ikke mange minuttene å se at dette er nok en konsoll melkings prosject av EA.... Skuffa er bare for ordet..

Lenke til kommentar

Stereotypisk? :roll: er rimelig lett å se feilene på dettte spillet tror nok du må få deg litt mere erfaring :thumbup: Sikkert kult å ha et spill du kan skyte igjemmom en bru for å drepe fienden på den andre siden.. spillet er jo fullt av bugs :hmm: Tok ikke mange minuttene å se at dette er nok en konsoll melkings prosject av EA.... Skuffa er bare for ordet..

Tror dette er siste gangen EA kjører åpen beta. Skjønner godt frustrasjonen til utviklerne. Jeg har vært betatester i mangfoldige spill og beta er beta. De vil at vi skal teste spillet for bugs, så at du sier "JAMMEN SPILLET ER FULLT AV BUGS, HYYYL!" er jo nettopp det dem VIL. Da er det opptil deg å rapportere om det på forumet i battlelog.

Jeg har funnet flere bugs jeg også som jeg har rapportert, orker ikke å hyle om det. Jeg spiller tross alt en beta. Men spillet blir garantert game of the year uten noe som helst tvil. Metro kartet er bare en brøkdel av hva som venter på de store conquest kartene som oss pc brukere har fått testet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...