st-gange Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Til alle dere som svarer Anarchy online og andre spille med gratis prøvetid. For det om dette er riktig vil han alikevel bruke Visa kortet. Det var vel det som var problemet, at han ikke hadde tilgang til dette... Men jeg tror kanskje Anarchy Online har kommet med et nytt betalingssystem nå, der du ikke vil behøve visa. Du kjøper bare noe sånn kort lignende sak som det står et nr på. Dette kan du skrive inn på kontoen din og du har 3 mnd spilling. Lenke til kommentar
assagab Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jepp, vet du kan kjøpe noen spillekort til Anachy online. Tror de selges hos Spaceworld. Lenke til kommentar
ruiyu2000 Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 jeg har faktisk anarchy online og notum wars hjemme, men det ser ut som om jeg må registrere et kortnummer likevel... Lenke til kommentar
aantor Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Du kan jo prøve deg på Starstphere www.starpshere.net kjempe tøft online spill som du kriger i en stjernekrig! Du må være ganske aktiv for å bli god da! her er også noen gode online spill: Utopia er ikke helt sikker på adressen:/ www.utopia.com kanskje Bushtarion www.bushtarion.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå