Anskar Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg har tenkt å bygge meg seng, altså selve fundamentet som jeg kommer til å legger en madrass på. Grunnen til at jeg velger å gjøre dette, er at plassen der senga skal stå, er 2-5 cm for kort til ferdigkjøpte senger. Rammemadrass ser jeg heller ikke på som noe godt alternativ. Er det noen som har noen gode forslag til materialer jeg kan bruke og hvordan jeg kan gjøre det? Alternativer jeg har vurdert sjøl, er 1) et lavt fundament der jeg får tak på trematerialer fra en byggvarebutikk, eller at jeg 2) får tak på f eks skuffeseksjoner på Ikea eller andre steder som jeg legger ei treplate oppå og madrassen oppå der igjen. Noen med andre og bedre forslag? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Det enkleste er kanskje å forkorte en vanlig seng med noen cm. Vi hadde vannseng med 2,15 lange madrasser. Da vi gikk lei av bølgeskvulp var det ganske enkelt å forkorte senga ved saging og drill for å lage huller til skruer og plugger. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Det enkleste er kanskje å forkorte en vanlig seng med noen cm. Vi hadde vannseng med 2,15 lange madrasser. Da vi gikk lei av bølgeskvulp var det ganske enkelt å forkorte senga ved saging og drill for å lage huller til skruer og plugger. Det tror jeg ikke er noe alternativ. Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ein skal ALDRI leggja ein vanleg madrass oppå ei plate -det gjev eit usunt sovemiljø ganske fort. Madrassen treng nemleg god lufting, både ovanfrå og nedanfrå. Eit sengeproblem som dette hadde eg løyst slik om det var varig løysing. Bygd meg ei seng som ynskt av 18 mm kryssfinerplater, tiltenkt madrass på 195 cm. Så tinga meg tilpassa madrass i dette målet herfrå: http://www.arna-coronet.no/madrasser/. Lagt ein vanleg botn i han, og evt skore endeborda ned ein cm om det var nausynt for at botnen ikkje skulle verta for lang. Var dette mellombels løysing hadde eg gjort som du sjølv nemner, på heilt konkret slik (går ut frå madrass på 90/200 cm): Skaffa meg materialer slik: 2 stk 4/4 (laga av to 2/4 limde saman) i lengde 200 cm, 6 stk 4/4 i lengde 35 eller 40 cm (nøyaktig 35 40 cm!) etter madrasstjukna (lengste om madrass + overmadrass saman er under ca 25 cm tjukk) 2 stk 2/2 i lengde 90 cm, 15 stk terrassebord 28/90 mm, 60 GODE skruar 5/60 mm med seinka hovud, 8 franske skruar 8/115 eller 8/120 mm med (franske skrurar har slikt sekskanta hovud ein nyttar "mekanikarhylser på, ikkje vanleg skrujern/bits), 24 møbelpluggar (trepluggar) på 8 eller 10 mm, så lange råd var, 1 gjengestang storleik M8 eller M10 (http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=135124349) delt i fire med baufil- 3 stk korte 4/4 vert festa vinkelrett til kvar lang 4/4, eine midt på og hine 5 cm frå kvar ende med pluggar + lengste gjengestengene. festa 50/50 i kvar side. Mellom desse, "på undesida" av dei lange delane og mot dei korte delane, fester ein bitane på 2/4 med franske skruar. Ovanpå fester ein eine terrassebordet presist på midten og deler hine jamt ut. Så maler ein i høveleg farge, og har ein stødig og god soveplass som og er lett å skrua frå kvarandre ved ei flytting. Seinare har ein høveleg gjesteseng som tek liten plass i fråskrudd tilstad. I slik tilstand kan både ramma (demontert) og ein skummadrass lett lagrast under ei vanleg dobbeltseng - og gjesten ligg langt betre enn i ei "kjøpegjesteseng". Når skruehola vert slitte aukar ein berre til 6/60 mm skruar. 1 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Den der må du få poeng for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå